Personlig bilskilt?

Hun har vært ute i media...

Tøft!

bilskilt æharms.jpeg
 
Så en Lamborghini Urus med "STEALTH" på platene i dag. Rakk ikke ta bilde av den. Men litt usikker på om det var ironi eller om han faktisk syntes bilen er diskrét. I såfall er det tidenes skivebom - det må jo være den minst stealthy bilen som finnes.
 
  • Liker
Reaksjoner: Todda
Vet ikke hvilken farge denne Urusen hadde @GrimReaper? I grått er den jo snarlik ymse "stealth" jager- og bombefly? No? :)
Den var sort såvidt jeg så. Mulig man kan dra noen assosiasjoner til fordums bombefly fra nittitallet men synes fortsatt det er lite treffende med tanke på at det direkte oversatt er "skjult." Og den bilen er såpass i trynet på deg at det stemmer bare ikke :D
 
Går en Tesla S i nabolaget med kjennetegnet TØFF EL. Noe jeg syntes er humor dersom det er selvironisk, men ganske håpløst dersom eieren kun mener bilen sin er tøff uten å ha tenkt over at det også kan leses som tøffel...
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og GrimReaper
Jeg klarte å ta bilde av Stealth!

Denne kunne vært i bilspottingstråden også for min del. Første gang jeg ser en Lamborghini Urus i levende live.

Men skiltet... Ikke tvil om at bilen er rå. Men hvis du vil være stealth, må du ikke annonsere det! (Don't) show, don't tell!
20200901_124748.jpg
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: saxxvik og GrimReaper
Personlige bilskilt er strålende greier. Jeg håper flest mulig betaler frivillig ekstraskatt til fellesskapet for dette, men personlig ville det ikke falle meg inn. Da gleder jeg meg heller over å ha noen veteranbiler/-motorsykler med bilskilt bestående heldige kombinasjoner av modellnavn og årstall. Synd at man ved nyregistrering av veterankjøretøy ikke lenger får gamle registreringsnumre.
 
  • Liker
Reaksjoner: Slettet bruker 2577

Vis vedlegg 212506
Man kan jo mene mangt om fargevalg, men det som forundrer meg er at selger gjør et stort poeng av at bilen er ekstremt godt påpasset, og så ser den fæl ut innvendig, og hjulbuene ser ut som de aldri er spylt rene. Norges fineste? I think not ;)