Patek Philippe-tråden

Noen ganger må det flippes. Da jeg hadde tradet min fantastiske root beer pluss hard earned cash mot @Havvo 's grande duo kuk&fitte Reverso, tok det ca. 5min etter utboxing før virkeligheten traff meg som en 57mm Nixon i trynet. Jeg så ut som en klovn med Reversoen, den gled ut av hakk og hang og dinglet ved den minste berøring og den var en scratch magnet av dimensjoner. Det gikk så langt at jeg ble oppriktig kvalm og svimmel bare av å se på tingesten. Var så uheldig å vise den til min uwise bror, han ler enda. Og etter noen år med Rolex på lanken er man jo vant til god respons fra damene - not so much med Reverso. Her ble man henvist til egennytelse, ja vel å merke uten Reverso, den ville jo floppet all over the place. Flipping måtte til. La den ut overalt og fikk......null respons. Kunne ikke holde det mot folket akkurat. Til slutt ble det salg tilbake til opprinnelig eier, gratulerer med tidenes deal. Så ikke noe negativt om flipping, noen ganger er det en ren nødvendighet:cool:
 
Åååååå, jeg var så glad for å få den tilbake....

Angående Reverso: legg merke til at min 5167 ble solgt denne uken. Roségull Reverso trumfet Patek'n og ble aldri vurdert lagt ut.
 
310K for en klokke uten komplikasjoner (eller edelt metall). Boble?

(Ikke misforstå; jeg har prøvd 5712 og synes den er helt nydelig; 5711 helt sikkert likeså.)
 
Synes den hvite er helt magisk. Men godt den ikke koster 310k på bruktmarkedet si....
IMG_9971.JPG
 
Noen med en 5167 eller 5164 jeg kunne få prøvd på armen i nærmeste fremtid? Gjerne i Oslo/Lillestrøm-traktene:)
 
310K for en klokke uten komplikasjoner (eller edelt metall). Boble?

(Ikke misforstå; jeg har prøvd 5712 og synes den er helt nydelig; 5711 helt sikkert likeså.)
Liten tillgång, stor efterfrågan.
Boble? Nope
 
Redigert av en moderator:
Patekrookie her. Er Bjerke eneste alternativ for service på 5167? Hvor lang tid og hvor mye penger bør jeg beregne?

Gulbrandsen får dessverre ikke deler lenger..
 
Noen med en 5167 eller 5164 jeg kunne få prøvd på armen i nærmeste fremtid? Gjerne i Oslo/Lillestrøm-traktene:)
Har fått tilbake min 5167 etter å ha lånt den bort til en kompis i sommer; det ble for mye reising til at jeg turte ta den med meg. Bor og jobber i Oslo den neste halvannen uken. Send PM dersom du fremdeles har behov :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84