Patek Philippe-tråden

Man må kanskje innom fysisk for å få igang en dialog/bestilling? De var nemlig ganske lunke på epost når jeg forespurte nå... Men det er kanskje ikke unormalt, da det sikkert er mange som sender eposter rundt, uten å være seriøse, og/eller setter seg på liste overtalt, og/eller gjør det for å selge osv..

Tar gjerne imot andre tips til å få kjøpt 5711 til fornuftig pris (uten å unndra mva), f eks forhandlere som ikke har enorme ventelister og mulighet for refundert tax/vat/mva.. Har ikke dårlig tid, så et år eller to å vente overlever jeg... :)

Ny eller bukt?

Begge deler.
Har ikke helt oversikt over hva de går for brukt, men virker som om alle legger på noen ti-tusener hver gang de omsettes på bruktmarkedet og har derfor tenkt at det kanskje er mulig å få tak i nytt, dog med venting...

Tror du må vente mer enn ett eller to år for nytt. Uansett hvor i verden du måtte klare å finne én 5711.

Tror du må vente mer enn ett eller to år for nytt. Uansett hvor i verden du måtte klare å finne én 5711.

Det tror jeg og, men tydeligvis så sier noen 2-3 år. Noe tilsvarende sa de i bangkok når jeg var der i vinter. 2-3 år kan være interessant, og man kan jo ha litt flaks også f eks hvis noen takker nei..
Men jeg lurer på hvilke forhandlere som det er mest sannsynlig at det er håp for å få tak i, som er kan lønne seg å forespørre (også hensyntatt pris evt med fradrag av tax).

Mener å huske at man kunne spasere ut med en 5712 direkte fra butikken i San Francisco og Stanford Shopping Ctr for noen år siden. Shreve & co, eller noe lignende, tror jeg butikkjeden heter. Det gjaldt muligens ikke 5711 dog.

@Zawatch dama jeg snakka med var veldig ivrig på å sette meg på liste. Så det spørs om det er fysisk oppmøte som gjelder ja. Jeg stod over lista da det ikke er aktuelt for meg nå (kommer sikkert til å angre om 3 år:rolleyes:).

• Liker
Reaksjoner: Zawatch
Years of happiness - 3 ledd as to date

Vedlegg

• 20170818_191218.jpg
    20170818_191218.jpg
    117,1 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: darkcho og RickBauzz