Patek Philippe-tråden

I agree @Raymond75 coz the name "PP" on the face is tooo far down. pls correct me if I'm wrong...:eek:

You´re not wrong @sunshine

This is a real 5711
Patek5711_01.jpg

This is fake
$_57.JPG

Redigert av en moderator:
Ser at det er noe som skurrer på rotoren til den fake, men ellers så ser vel ikke layouten til det urverke så gal ut?? Skremmende.

Hej gutter,

Herligt forum I har her, intet forum i Danmark kan præstere en dedikeret PP tråd :)

Jeg prøver at finde den ultimative Nautilus, og da den blå 5980 er blevet for dyr - er dette pt mit bedste bud....bedre PP sommerklokke kan jeg ikke forestille mig:

3e85d0d506d5e81bae5d108248807e7f.jpg

God weekend

Vh Mads

Patek på billig auksjon? Hadde jeg hatt likviditet, hadde jeg lagt bud bare for å prøve.

Men for meg er det ugler i mosen. Men ebay auksjon er ikke min greie, så mulig den øker på slutten?

http://www.ebay.com/itm/Top-patek-philippe-/201326069937?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2edff808b1

Mmmm ... fyren har to tilbakemeldinger og holder til i Indonesia, visstnok. Den (5711) gikk for 8000 dollar, så det var en ekte bargain
hvis den var ekte. Problemet er at det er nettopp på slike ting man KAN gjøre en bargain, fordi ALLE ANDRE også er skeptiske.
Så hvis man har eventyrlyst kan man gjøre en superbargain. Men jeg hadde vært skeptisk. Er ofte noen AP på
auksjon for en billig penge, men de ser ut til å være fake.

Er det noen her som har kjøpt en dyr klokke på EBay billig av en fyr med veldig få tilbakemeldinger?

Det er dessverre nok av fakes på eBay (jeg har gått på noen skinnjakkesmeller, inklusive fake LV, og eBay hjelper ikke en dritt).

Edit: OK, da var den fake, og noen har gått på en 8000USD smell ...

Redigert:
Hva er det som gjør dere så sikre? Prisen tyder jo på det, men jeg ser ikke noen raske give aways på bildene. De kan jo være av en annen klokke enn den som kommer i posten.

Takk. Det meste tydet vel på svindel ja. Jeg lurte egentlig på hvordan det var mulig å være så bastant på at klokken på bildene er en fake. Ut i fra det du linker til er det ikke noe som tyder på at den ikke er ekte selv om det da ikke er en 5711

Jeg er ikke så bastant når det kommer til fake/ikke-fake. Men å legge ut en annonse, med feil beskrivelse, av en patek. Det skjer ikke om man eier en. (Eller SKAL ikke skje)

Men virker som det er mye skepsis, når klokken går for så lite.

Var ikke deg jeg siktet vedrørende fake nei. Skepsis er sunt i slike situasjoner. Når noe er for godt til å være sant osv...

Der kom jammen meg Pateken til @Edzilla ut for bytte også :) Har jeg ikke vært så ekstremt fornøyd med 5711 og hatt en 5980 liggende til å bytte med så skulle jeg slått til :)

Redigert av en moderator: