Ja.
Funker til fiske, skogstur og bading. Min ukompliserte har overlevd trening også, men da har jeg vært for opptatt til å ta bilder.
![]()
![]()
![]()
Den er rett og slett dritfin - men har du tid til å ta bilder av nestenaktiviteter holder det ikke for meg.
Tom
Ja.
Funker til fiske, skogstur og bading. Min ukompliserte har overlevd trening også, men da har jeg vært for opptatt til å ta bilder.
![]()
![]()
![]()
Har vært en del som spør om man kan vaske kopper med en Sub på armen også...
Jeg har ikke undervannskamera eller actionkamera. Det har derimot denne karen.
![]()
syns du skal prøve en Nautilus, så skjønner du hva jeg mener.
Jeg tror ikke 5726 har noe problem med en joggetur. Ikke 5712 heller.
Det tror ikke jeg heller.. Men jeg velger å la vær da jeg ikke orker en svett og etterhvert skitten patek.
Det tror ikke jeg heller.. Men jeg velger å la vær da jeg ikke orker en svett og etterhvert skitten patek.
Nautilus funker helt fint til joggetur, 5980 er jo en stoppeklokke
![]()

Jeg var i Sveits i helgen. Startet kvelden i Geneve, og tok noen dager i Mürren i de Bernesiske alpene før turen gikk tilbake til Geneve.
Var innom PP Boutique og fikk satt meg opp på liste til 5711. Det var mest sannsynlig raskere å stå i liste der, så da valgte jeg det.
I mellomtiden prøvde jeg denne skjønnheten : 5726A - den følte helt fantastisk. Selvsagt "noe" dyrere enn 5711, men kanskje en kandidat til senere? -Vil nok uansett ha 5711 først, så kan jeg heller ta andre modeller senere. Så nå gleder jeg meg til det blir min tur
![]()