Den er umulig dessverre![]()
Det kommer vel an på den enkeltes track-record hos forhandleren.. Men uten å kunne skilte med et nevneverdig godt forhold til forhandleren, så blir den vel fort umulig..
Den er umulig dessverre![]()
Der har du vel er poeng @Risti4life. Selv har jeg et ok forhold til Bjerke og har vært god kunde der siden før Rolexboblen begynte. Men det spørs om det er nok i dagens klokkeklima. Tenkte uansett jeg skulle forhøre meg.Det kommer vel an på den enkeltes track-record hos forhandleren.. Men uten å kunne skilte med et nevneverdig godt forhold til forhandleren, så blir den vel fort umulig..
286 600,-Noen som hvordan pris og tilgjengelighet er på 6119R?
Nå skjønner jeg hvorfor Patek koster så sinnsykt mye.
Googlet litt på Thierry Stern.
Dette er huset hans:
Vis vedlegg 289422
Dette er flyet hans:
Vis vedlegg 289423
Dette er båten hans:
Vis vedlegg 289424
Fyren har en antatt formue på 3 milliarder
Også søsteren Christine Stern er godt satt
med en formue på 1,5 milliarder og har dette huset:
Vis vedlegg 289425
Og eier denne båten:
Vis vedlegg 289426
Hmm… fikk jeg litt vond smak i munnen når jeg nå tittet ned på mitt håndledd med en Patek?
… NEIDA!
Godt å se at penga mine har gått til gode formål. Og de er jo nøkterne, de deler tross alt på flyet.![]()
Jeg er på venteliste for denne. Fikk beskjed om estimert leveringstid på ca. 4 år.Noen som hvordan pris og tilgjengelighet er på 6119R?
Er nok best å ta en telefon til Bjerke. Når jeg forespurte om denne i gult gull i 2020, var ventetiden 1-2 år og prisen var kr 330.000.-Hei,
Noken som veit pris og tilgjengelighet på Patek Philippe Calatrava ref: 5227?
Ala denne:
Vis vedlegg 293066
På Pateks nettside ser det ut til at denne (hvitt gull) bare fås med sort skive nå. Det er synd, for kombinasjonen hvitt gull/lys skive synes jeg er kjempeflott!Hei,
Noken som veit pris og tilgjengelighet på Patek Philippe Calatrava ref: 5227?
Ala denne:
Vis vedlegg 293066
Er nok best å ta en telefon til Bjerke. Når jeg forespurte om denne i gult gull i 2020, var ventetiden 1-2 år og prisen var kr 330.000.-
Det er ikke en dårlig erstatning og heller kjøpe en Vacheron Constantine Patrimony, tror til og med at de har denne på lager:Fikk dessverre ikke mulighet til å handle Patek. Det var forbeholdt kunder som hadde handlet Patek fra før evt. lenger kundeforhold, på grunn av etterspørsel.