Patek Philippe Pilot 2015

Den vugger ikke min båt og jeg klarer ikke potensiale for at den skal vokse på meg heller. Ganske kjedelige greier egentlig
 
Nei den ser ikke ut som en dyrdyrdyr klokke.
Men ikke alle som har mer enn nok penger til å kjøper seg en såpass dyr klokke trenger å vise eller føle at "den ser så dyr ut": De er etter høy kvalitet, spesiell egenskaper, stil og eksklusivitet. Den klokke har disse kvaliteter.
Hvis de liker utseende, da blir det i boks, ferdig med det...
Mange rike mennesker liker sportslige/eventyrlige klokker men vil ikke ha noe for "typisk" som for eksempel en Rolex Sub eller SD.
Til nå, de P.P som er "sportslige" har vært mest på "sjøsiden": Nautilus, Aquanaut.
De hadde også en del kronograph med "vintage pilot" preg som den 5004, 5960... Men når den "vintage revival" bølge er så sterk som de siste årene, da blir det fristende med en "WW1 pilot".
Jeg tror at P.P prøver set på en ny segment: The rich and the bold "weekend Red Baron" :mrgreen:
 
  • Liker
Reaksjoner: Tom Henriksen
Alle hater denne, men jeg likern:) Den er så langt fra å ha Patekdna at jeg syns det funker. I hvitt gull blir den nok veldig dyr, så ikke noe for meg.
 
Litt lite Patek over den der. Det virker som det er mange som syns det. Da kommer den nok til å selge dårlig.
Å vi kommer alle til å angre bittert om 15 -20 år. For da har den mange doblet verdien.

Noen som vet størrelsen på denne?
 
Litt lite Patek over den der. Det virker som det er mange som syns det. Da kommer den nok til å selge dårlig.
Å vi kommer alle til å angre bittert om 15 -20 år. For da har den mange doblet verdien.

Noen som vet størrelsen på denne?

42mm, men slik jeg så den i Basel virket den nesten litt større enn det.

Edit: Kommer nok av trykkerne på venstre side.
 
Redigert:
Syns designet egentlig er litt fresht, men fakta er at uret ikke føles luksuriøs nok i hånden. I blinde ville jeg ikke klart å kjenne forskjell på denne og en Zenith til 1/10 av prisen.

Hvitt gull, 400.000+ ... galskap.
 
Syns designet egentlig er litt fresht, men fakta er at uret ikke føles luksuriøs nok i hånden. I blinde ville jeg ikke klart å kjenne forskjell på denne og en Zenith til 1/10 av prisen.

Hvitt gull, 400.000+ ... galskap.

@Fyrsten du som har prøvd den på, hva synes du om størrelsen på den?
 
Redigert av en moderator: