Aner vi en 5711 prisboble? Blir spennende å se hva som skjer med 5711 prisene hvis det kommer en ny til 40års jubileumet neste år.
Spurte du om de kunne sende den til Patek for å gjøre det? I det aktuelle caset jeg refererte til var det det som skjedde, ikke hos AD.Jeg hadde en hvit 5711 som var kjøpt hos Bjerke i 2014. Kontaktet de og spurte om de kunne bytte skive. Det var helt uaktuelt. Det får vi ikke lov til å gjøre av Patek sentralt fikk jeg beskjed om.
Lukter kanskje ny modell til jubileet da...
Fikk beskjed av AMEX sin concierge at de kunne skaffe en ila. 2016. Mm, lurer på hvordan de får til det.
Sa de noe om prisen også ?5711 vokser på trær hvis man bare betaler godt nok.
Fikk beskjed av AMEX sin concierge at de kunne skaffe en ila. 2016. Mm, lurer på hvordan de får til det.
Vurderer å sette meg på venteliste i Zürich der blant annet Beyer kunne skaffe 5712 i løpet av 8 måneder. Dog kunne de ikke sette meg på venteliste for 5711 da den allerede var på 5 år. Å kjøpe en 5712 i Sveits koster noen få tusenlapper mer (inklusive importkostnader) enn veiledende pris hos Bjerke. Noen ulemper med å kjøpe i Sveits? Eller andre ideer og inputs på å skaffe seg en klokke for livet?