Passaround MMXIII

haha ser ut som at jeg kanskje blir med, på hengende håret. må få dratt meg ut av stolen og kjøpt et støttemedlemskap en dag.
 
Ahhhh kom ikke med.. til å grine av! Gleder meg uansett til å lese opplevelsen til dere heldige 30
 
Da er avtale i boks, og jeg har sendt ut mail med betalingsinformasjon til deltakerne. Hvis du er påmeldt, men ikke ser noe til mail fra meg må du sende meg en PM, så skal jeg se på det.
 
Jeg leker for øvrig med tanken på å bytte litt om på rekkefølgen denne gangen. Det betyr at klokken antagelig kommer til å starte et annet sted i landet enn i hovedstaden denne gangen, og dermed ende runden med Oslogjengen. Hvor får vi komme tilbake til, men jeg skal reise litt i jobben den nærmeste tiden, og prøver å få til en F2F med en eller annen et sted i landet. Vi får se hvor lang tid det tar for levering og om jeg får det til å passe med øvrig program!
 
Jeg leker for øvrig med tanken på å bytte litt om på rekkefølgen denne gangen. Det betyr at klokken antagelig kommer til å starte et annet sted i landet enn i hovedstaden denne gangen, og dermed ende runden med Oslogjengen. Hvor får vi komme tilbake til, men jeg skal reise litt i jobben den nærmeste tiden, og prøver å få til en F2F med en eller annen et sted i landet. Vi får se hvor lang tid det tar for levering og om jeg får det til å passe med øvrig program!

Fikk du en god pris eller?
Nå fikk jeg dessverre ikke vært med denne runden (med mindre jeg karrer meg opp fra ventelisten ;) ) men bare nysgjerrig på hva du fikk av respons.
 
Ja, vi fikk en god pris fra importøren som jeg er meget fornøyd med, og som gjorde at vi kunne redusere deltakeravgiften noe fra det som først var forespeilet. Ønsker ikke å gå ut med tall, men synes at det ble riktig bra:)
 

pest_mice.jpg
 
Jeg beklager den lange ventetiden, men min ikke spesielt elskede iPhone bestemte seg for å oppdatere i formiddag. Jeg kom til å gjøre et eller annet mens den drev med det, også gikk hele greia i stå. Til slutt måtte jeg løpe, men nå er jeg på plass med Meistersinger på armen!





Bra førsteinntrykk av klokken! Det er uvant med bare én viser, men det tipper jeg går seg til. Remmen er jeg ikke spesielt imponert over. Skal skrive noen ord når dette får gått seg litt til.
 
Jeg beklager den lange ventetiden, men min ikke spesielt elskede iPhone bestemte seg for å oppdatere i formiddag. Jeg kom til å gjøre et eller annet mens den drev med det, også gikk hele greia i stå. Til slutt måtte jeg løpe, men nå er jeg på plass med Meistersinger på armen!





Bra førsteinntrykk av klokken! Det er uvant med bare én viser, men det tipper jeg går seg til. Remmen er jeg ikke spesielt imponert over. Skal skrive noen ord når dette får gått seg litt til.

Ser bra ut @krille !
Kommer du etterhvert til å sende ut informasjon på rekkefølge klokken skal sendes rundt i? ;)
 
Redigert av en moderator:
Ja, jeg publiserer snart rekkefølgen og kommer også med litt mer praktisk informasjon.
 
Ja, da ser det ut til at jeg får overlevert klokken mot slutten av denne uken til - @Guybrush Threepwood! Dermed starter klokken i Bodø denne gangen. Jeg ønsket å få litt balanse, så en del av gutta rundt om i landet slipper å vente et halvt år på klokken. Den kommer deretter til å jobbe seg nedover før Oslogrytegjengen tar sluttspurten.

Omtrent slik blir det:
NickOmråde
@Guybrush ThreepwoodBodø
@Sticky_MDBodø
@flybackTrøndelag
@jallabertTrøndelag
@topaleTrøndelag
@MinutemanValdres
@thetimeÅlesund
@Marius MÅlesund
@HopalongSørvest
@ThomasSørvest
@r_ingeSørvest
@ErikRSørvest
@SalvesenSørvest
@YallaboyFredrikstad
@mrChurchillFredrikstad
@maghas9Oslogryta
@SoulGOslogryta
@SolliOslogryta
@acnorwayOslogryta
@TotsOslogryta
@AlinoeOslogryta
@Thomas84Oslogryta
@boenna_69Oslogryta
@chronometerOslogryta
@mutriakisOslogryta
@AgassizOslogryta
@FnuSnu99Oslogryta
@EskiOslogryta
@LynguttOslogryta
@krilleOslogryta
Om noen har sterke motforestillinger eller innvendinger er jeg åpen for innspill.

I praksis skjer det omtrent slik:
  • Klokken overleveres helst F2F, om det ikke er praktisk/mulig, sendes den med posten, som pakke med sporing
  • Ta kontakt med medlemmet som er neste på listen for å avtale overlevering
  • Den er den som har klokken sitt ansvar å få den videre!
  • Om du ser at du får trøbbel med din uke pga jobb, skole, familie whatever, gjør et forsøk på å bytte litt om på rekkefølgen.
  • Ta kontakt med krille om noe skjærer seg, så stepper jeg inn og koordinerer:)

Det kommer til å ligge et følgebrev med klokken, hvor alt dette står, og hvor listen med rekkefølgen også ligger ved.
 
Redigert av en moderator:
Topp jobba, @krille! Sånn rent bortsett fra at jeg må vente et halvt år på å teste klokka syns jeg det ser kjempebra ut!
 
Redigert av en moderator: