Passaround mk5 - avstemning

Hvilken klokke vil du ha til Passaround mk5

  • Sinn U50

    Stemmer: 16 18,8%
  • Baume & Mercier Clifton

    Stemmer: 9 10,6%
  • Doxa Sub 300

    Stemmer: 17 20,0%
  • Hanhart Pioneer Monocontrol

    Stemmer: 2 2,4%
  • Bell & Ross BR05

    Stemmer: 41 48,2%

  • Antall stemmer
    85
  • Avstemningen stengte .
Det er mange gode argumenter her for B&R, og skal gladelig innrømme at jeg har gitt fra å blankt stemme Doxa til å veldig seriøst vurdere B&R. Begge er usedvanlig kule klokker.
 
  • Liker
Reaksjoner: krille og Grendel
Spennende kandidater. Tre av disse har faktisk jeg vurdert å kjøpe på et eller annet tidspunkt hvis jeg kommer over dem til en fornuftig pris.
 
  • Liker
Reaksjoner: krille
Det er vel ikke så mye tvil om hvilken vei dette går, men siste dag for avstemning er i dag. Påmelding åpner straks etterpå!
 
Jeg har vært på tanken om å kjøpe en BR05 tidligere. Fikk prøvd en hos AD pre-corona og synes den meget fin. Det er også mange andre flotte varianter av Bell Ross. Spesielt de som er skeleton.
 
  • Liker
Reaksjoner: krille
Spennende valg med Bell & Ross!

Spørsmål: vil det kjøpes inn både gummi og lenke til passaround-klokka?
(Oppfølgingsspørsmål: finnes det andre reimer til denne modellen?)

Selv om lenke kanskje ikke er passaround-vennlig, så er det kjekt for den heldige vinneren å få med lenka. (Personlig synes jeg BR05 ser veldig bra ut på lenke, og litt mer bob bob på gummien det er bilde av tidligere i denne tråden).
 
  • Liker
Reaksjoner: krille
Spennende valg med Bell & Ross!

Spørsmål: vil det kjøpes inn både gummi og lenke til passaround-klokka?
(Oppfølgingsspørsmål: finnes det andre reimer til denne modellen?)

Selv om lenke kanskje ikke er passaround-vennlig, så er det kjekt for den heldige vinneren å få med lenka. (Personlig synes jeg BR05 ser veldig bra ut på lenke, og litt mer bob bob på gummien det er bilde av tidligere i denne tråden).
I utgangspunktet får vi den på gummi. Tenkte jeg skulle høre med leverandør om hva en lenke koster, om ikke annet enn for moro skyld. Jeg er veldig enig i at den ser bedre ut på lenke, men synes den er kul på gummi også.