Passaround 6

C6A0116_black_plain_1080x~2.png
 
@krille har stått bak alle (de fleste?) Passaround her på sonen, @Hovedsignal .
Jeg har handlet med han og truffet han f2f tidligere. I min bok er han en GG (good guy) du kan regne med.
 
@krille har stått bak alle (de fleste?) Passaround her på sonen, @Hovedsignal .
Jeg har handlet med han og truffet han f2f tidligere. I min bok er han en GG (good guy) du kan regne med.
Jeg betviler ikke at @krille er en fin fyr.
Bare mente siden siste innlegg nå er over et år siden så kanskje han er blitt syk eller noe.
Siste innlegget er at han straks vil sette i gang Passaround 6 i januar 2022.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Kanskje @Jon Henrik vet noe mer eller kan bidra med å få organisert en ny passaround?
@krille har stått bak alle (de fleste?) Passaround her på sonen, @Hovedsignal .
Jeg har handlet med han og truffet han f2f tidligere. I min bok er han en GG (good guy) du kan regne med.
Jeg betviler ikke at @krille er en fin fyr.
Bare mente siden siste innlegg nå er over et år siden så kanskje han er blitt syk eller noe.
Siste innlegget er at han straks vil sette i gang Passaround 6 i januar 2022.
Jeg ble plutselig borte, da livet brukte slegge på meg en periode, og jeg trengte å prioritere fokus og krefter på andre ting. Tenker jo stadig vekk på ting som tikker, så jeg lurker litt innimellom. Kunne godt tenkt meg en ny Passaround om det er flere som vil. Skal kjenne litt på om jeg orker å hive meg rundt:)
 
Tenkte ikke på den som "Tiffany", men om den er det så tenker jeg at det ikke er brukt opp når det gjøres på denne måten i alle fall :)
Det som helt sikkert ikke er brukt opp er den rosa månen! :love:
Jeg vet ikke helt, men det er smak og behag. Jeg synes Salmondial kledde denne best. Men alle er i grunn fine :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Bøygen