Passaround 2020

Aldri vært med på passaround, så søknad herved sendt.
Hva med Tudor 57100 Double Date?
Fantastisk flott!
BCFC7597-15D3-44EF-B0F3-3E4B8E6D4879.jpeg
 
Redigert:
Når du først er innom må jeg si du gjør det med stil @krille :) Jeg melder min interesse her. Hvorvidt du tar en sjefsavgjørelse på hvilken klokke det blir eller om du involverer flere har jeg ingen sterke følelser rundt.
Jeg tar meg likevel friheten til å komme med et lite forslag; Dette er jo en god mulighet for medlemmene her til å være med og støtte opp om Otteren som forumsponsor. Hva om vi kunne kjørt en passaround med en klokke fra hans utvalg? Feks denne:

Vis vedlegg 189057
Jeg er ikke med (!), men jeg synes @TomB sitt forslag var veldig bra! I den grad min stemme har noe som helst å si...
 
Når du først er innom må jeg si du gjør det med stil @krille :) Jeg melder min interesse her. Hvorvidt du tar en sjefsavgjørelse på hvilken klokke det blir eller om du involverer flere har jeg ingen sterke følelser rundt.
Jeg tar meg likevel friheten til å komme med et lite forslag; Dette er jo en god mulighet for medlemmene her til å være med og støtte opp om Otteren som forumsponsor. Hva om vi kunne kjørt en passaround med en klokke fra hans utvalg? Feks denne:

Vis vedlegg 189057
Denne testet jeg hos Askeland KRS i februar. Retroflott!
8A55D62C-3A8F-4A7D-B28D-0AD519AF90E8.jpeg
 
Veldig bra initiativ, @krille .
Disse passaround er til stor glede både for deltagere og de som "snoker på siden".
Jeg er pt usikker på om jeg kan være med, men ser i alle fall frem til klokkegleden med dette!

8
 
  • Liker
Reaksjoner: krille
Kult at dette dras opp igjen. Aldri vært med før, men dette er høyst interessant!
 
  • Liker
Reaksjoner: krille