Panerai PAM 312 - til allmenn beskuelse

Medlem
30. juli 2014
Så var det tid for en liten og rask unboxing-tråd over min nyanskaffelse, Panerai PAM 312. Jeg har siklet på dette uret i minst to år, og nå er det altså in da house..

Her ser dere pappesken - minus serienummer etc, det er ikke noen vits i å gi bort et nummer til ubedte gjester?

1_zpsvf63qkv9.jpg
[/URL][/IMG]

Deretter presenteres raskt den innerste pappesken, litt finere denne da..

2_zpsk2owymv3.jpg
[/URL][/IMG]

Så kommer vi til sanktuariet - det aller helligste så og si..

4_zpsyne4papx.jpg
[/URL][/IMG]

Nærbilde av skjønnheten..

5_zps8o7mosla.jpg
[/URL][/IMG]

Til sist et avsluttende wristshot, slik ser altså uret ut på lanken. Jeg takker av som nybakt og stolt eier. Takk for titten!

6_zpsy9nv2qtq.jpg
[/URL][/IMG]

Redigert:
Gratulerer så masse, har vært spennende å følge utvelgelsesprosessen å håper at du blir fornøyd med det endelige valget :)

Hei!

Joda, det ble en fin diskusjon ut av mine planer for å skaffe meg en "skikkelig" klokke. Nå tror jeg at 312'en ble et riktig godt valg. Det som skal bli gøy nå er å jakte på remmer, hurtigfeste-systemet til Panerai er en genistrek synes jeg. Flere burde sett på lignende løsninger. Fjær-baretter fungerer, men du skal ha trening for å ikke ripe opp innsiden av lug'ene med barettverktøyet.

Gratulerer så mye med PAM312 :) Jeg fikk også omsider min et par dager før deg. Kikket lenge og vel etter en slik og på fjerde forsøk landet den hos meg til slutt.