Panerai PAM 312 - til allmenn beskuelse

Medlem
30. juli 2014
Innlegg
345
Så var det tid for en liten og rask unboxing-tråd over min nyanskaffelse, Panerai PAM 312. Jeg har siklet på dette uret i minst to år, og nå er det altså in da house..

Her ser dere pappesken - minus serienummer etc, det er ikke noen vits i å gi bort et nummer til ubedte gjester?

1_zpsvf63qkv9.jpg
[/URL][/IMG]

Deretter presenteres raskt den innerste pappesken, litt finere denne da..

2_zpsk2owymv3.jpg
[/URL][/IMG]

Så kommer vi til sanktuariet - det aller helligste så og si..

4_zpsyne4papx.jpg
[/URL][/IMG]

Nærbilde av skjønnheten..

5_zps8o7mosla.jpg
[/URL][/IMG]

Til sist et avsluttende wristshot, slik ser altså uret ut på lanken. Jeg takker av som nybakt og stolt eier. Takk for titten!

6_zpsy9nv2qtq.jpg
[/URL][/IMG]
 
Redigert:
Gratulerer så masse, har vært spennende å følge utvelgelsesprosessen å håper at du blir fornøyd med det endelige valget :)
 
Hei!

Joda, det ble en fin diskusjon ut av mine planer for å skaffe meg en "skikkelig" klokke. Nå tror jeg at 312'en ble et riktig godt valg. Det som skal bli gøy nå er å jakte på remmer, hurtigfeste-systemet til Panerai er en genistrek synes jeg. Flere burde sett på lignende løsninger. Fjær-baretter fungerer, men du skal ha trening for å ikke ripe opp innsiden av lug'ene med barettverktøyet.
 
Gratulerer så mye med PAM312 :) Jeg fikk også omsider min et par dager før deg. Kikket lenge og vel etter en slik og på fjerde forsøk landet den hos meg til slutt.
 
Grattis med kjempefin Panerai og velkommen i klubben! 312 er en skikkelig fin modell. Jeg ble dog litt overrasket av et av de første bildene av klokka, for viserne så tydelig blå ut. Begynte å lure på om du hadde fått med deg feil klokke. Men det er kanskje bare lyset?