44 mm, 300 m vannresistens – men nye materialer.
Lansering: Panerai Luminor Marina DMLS og Fibratech (PAM 1662 og 1663) - TIDSSONEN
To tøffe brødre i høyteknologiske materialer.
www.tidssonen.no
www.tidssonen.no
Enig at 42mm Submersibles kan være ok...Noe av det er jo vellykket. Submersible modellene i 42mm er jo veldig smekre IMO. Dette lumetullet her derimot.#tivoli.
![]()
Jeg liker de – men mistenker de vil bli omdiskuterte. Hva syns dere?
![]()
Lansering: Panerai Luminor Marina (PAM 1117, 1118 og 1119) - TIDSSONEN
Ny trio hedrer 70 års bruk av selvlysende materiale.www.tidssonen.no
Mye hadde vært gjort hvis de hadde droppet tivoliet de har holdt på med de siste årene og heller rendyrket det som faktisk gjorde de til det de er. Til sammenligning synes jeg Breitling har gjort mye riktig etter å ha gjort mye av de samme feilene som Panerai gjør nå.Hadde vært gøy å høre hva dere hadde ønsket dere av nyheter fra Panerai i 2020.
Mye hadde vært gjort hvis de hadde droppet tivoliet de har holdt på med de siste årene og heller rendyrket det som faktisk gjorde de til det de er. Til sammenligning synes jeg Breitling har gjort mye riktig etter å ha gjort mye av de samme feilene som Panerai gjør nå.
Diskret endringer på udødelige modeller og dyrket DNA'et mer. I mine øyne er de i ferd med å ødelegge varemerket sitt helt, både med håpløse modeller og et prisnivå som gjør at de gjør seg selv uinteressante.
Hadde vært gøy å høre hva dere hadde ønsket dere av nyheter fra Panerai i 2020.
Sign me up!8 days 47mm med tight seal device og sekundviser......
Painted dial på de nå...Føler at min 510 med sandwich dial bare er mer og mer den ultimate panerai!