Panerai-kaféen - løst og fast om Panerai

Plukket opp denne rakkeren i går. 2021-modell i strøken tilstand ❤️
9BB5DB0F-DFA7-4BB9-8CBF-E36D9CCCD14C.jpeg
 
Jeg lenge vært fysen på å prøve meg på Panerai - har prøvd denne tidligere og likte den. Tankene om modell og pris? (Koster forøvrig 92k hos Bjerke nå - hinsides pris for hva det er egentlig…)

 
Den prisen er en pris markedet vil gi nå, er klokken strøken er det etter min mening en veldig "fair pris", kjøp deg en orginal lyseblå gummirem i tillegg så har du grommeste sommerklokka. Tror ikke du vil angre !
 
  • Liker
Reaksjoner: trippelj
Klokkepriser er stort sett hinsides. Men med Panerai får du hinsides kul klokke. Du får uansett solgt den igjen om du skulle angre deg. Kanskje du ikke får alt du ga tilbake, men slik er det med det meste i livet. Hadde veldig lyst på 1312 da jeg jaktet selv, men endte på 560.
 
  • Liker
Reaksjoner: trippelj
Hmm. Trudde ikkje vi var på 69k for ein 1312. Dog som nevnes over her. MEGET kul klokke!

Eigd både 1312 og 1351. 1351 titanvarianten foretrekkes her, men sjelden for salg.
 
Paneristis: er det noen av dere som har et godt tips om et skrutrekkersett?

Trenger i alle fall en trekker til Radiomir, men det kan jo være greit å få med et par andre trekkere mens man er i gang liksom.
 
Paneristis: er det noen av dere som har et godt tips om et skrutrekkersett?

Trenger i alle fall en trekker til Radiomir, men det kan jo være greit å få med et par andre trekkere mens man er i gang liksom.

Radiomir med wire lugs; 1,40 mm, De andre med skrue igjennom Lugs; 1,60 mm

Ellers anbefales Bergeron. Kjipt å ødelegge gjenger eller ripe opp kassen på grunn av dårlig verktøy.
 
  • Liker
Reaksjoner: trippelj
Rett før sommeren så var jeg innom Bjerke for å ta en titt på en IWC, det gikk ikke som planlagt, men jeg endte opp med denne. Ganske så happy med min andre Panerai, den første ble anskaffet for 10 år siden og er dessverre solgt.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    103,7 KB · Visninger: 0