Selvsagt vil 372'en tåle en slik sykkeltur, og mye, mye mer enn det!
Ha en fin tur!
Spørsmålet er vel eller om 372’en håndterer klåfingrede cubanere![]()
Uret tåler det nok, men selv så sykler jeg aldri med Panerai på armen. Det er rett og slett for ubehagelig med et såpass stort og tungt ur på armen, når det rister såpass - spesielt ved sykling i terreng.
Nei har tenkt litt på crown guarden, om kanskje den vil gnage veldig. Tenker jeg må kjenne litt på det på et par sykkelturer i forkant, om jeg er komfortabel med det eller ei!
Bær klokken på høyre under selve syklingen.Ja skal ha det, så håper de tar av gnagingen![]()
Jeg skal i påsken på sykkeltur på Cuba, og vurderer i den forbindelse å ta med meg 372'en min på turen. Tanken er da at den sitter på hånden (på en gummirem) 24/7 hele oppholdet. Det vil si at den blir med på lanken under sykling på relativt humpete veier.
Vil urverket tåle den påkjenningen dette er hva gjelder støt/risting?
Jeg anser klokker som bruksredskaper og vil gjerne ha de med overalt de tåler bruken, men på den annen side er jeg heller ikke interessert i å ødelegge uret unødvendig.
Bildet kun for oppmerksomhet og fordi jeg vil vise frem smykketVis vedlegg 75040
så ikke helt konge ut nei..
![]()
Også 30m WR. Nedsig.
Eg syns panerai gjer mykje rett når dei velger å lage mindre klokker, men samtidig beholder urverk og alle spesifikasjoner.