Panerai-kaféen - løst og fast om Panerai

Gikk forbi vinduet til Bjerke idag og du slette tid, der var det mye fint!
Hadde heldigvis ikke tid til å stikke innom, siden det fort kunne kostet meg mer enn ønsket f.t.

Jeg må dessverre erkjenne at Panerai (og forsåvidt alt annet enn Rolex), synes å være inne i en liten bølgedal for tiden, ref. også de flotte ur som blir liggende lenge på KS her inne.
Takk til Snorre (@GrandCarrera) som tydeligvis gjør en god jobb internt hos Bjerke ved å bestille inn flotte og interesante modeller, hold ut det løsner nok.
 
Redigert:
Gikk forbi vinduet til Bjerke idag og du slette tid, der var det mye fint!
Hadde heldigvis ikke tid til å stikke innom, siden det fort kunne kostet meg mer enn ønsket f.t.

Jeg må dessverre erkjenne at Panerai (og forsåvidt alt annet enn Rolex), synes å være inne i en liten bølgedal for tiden, ref. også de flotte ur som blir liggende lenge på KS her inne.
Takk til Snorre (@Carrera) som tydeligvis gjør en god jobb internt hos Bjerke ved å bestille inn flotte og interesante modeller, hold ut det løsner nok.

+1
 
  • Liker
Reaksjoner: GrandCarrera
Gikk forbi vinduet til Bjerke idag og du slette tid, der var det mye fint!
Hadde heldigvis ikke tid til å stikke innom, siden det fort kunne kostet meg mer enn ønsket f.t.

Jeg må dessverre erkjenne at Panerai (og forsåvidt alt annet enn Rolex), synes å være inne i en liten bølgedal for tiden, ref. også de flotte ur som blir liggende lenge på KS her inne.
Takk til Snorre (@Carrera) som tydeligvis gjør en god jobb internt hos Bjerke ved å bestille inn flotte og interesante modeller, hold ut det løsner nok.

Sett slike bølgedaler før?
 
Stort sett hver høst.. Til våren er Panerai kult igjen. Slik er det hvert år. Så hvis man ønsker seg en Panerai, er det riktig timing og kjøpe nå!:)

Kanskje like greit å beholde denne go’ biten da...
54255E3B-7488-45DA-86E4-A7497191F8A1.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Nessuno79 og Preacher
@MrFinale hør med Snorre hos Bjerke. Jeg vet at de hadde 682 på vei inn. Det siste jeg hørte var at han trodde den skulle komme ila september. Dette var i medio september.

Sikkert noen som har vært innom som kan uttale seg, men virker som Panerai og leveringsdato er litt JokerNord.....spesielt på nyslipp.