Panerai-kaféen - løst og fast om Panerai

Hei og god helg!
Jeg har da endelig fått min Panerai 1392, min første Panerai, og ELSKER den.
Jeg bestilte den via Bjerke og kjøpte også med en original gummireim som skal bli ettersendt.

Jeg lurte på om en av dere kloke hoder her inne vet om jeg kan bruke foldespenne på denne reimen? Og evt om det finnes et sted man kan kjøpe de rimligere?
Kan selvfølgelig spør Bjerke, men det blir ikke før mandag, og sitter man å lurer på noe er det ikke lett og vente.

Takker på forhånd :)
Det er forskjellig tykkelse på remmer laget for vanlig spenne og de som er laget for foldespenne. Remmen for vanlig spenne er tykkere og kan dessverre ikke brukes med foldespenne. Så du må evt kjøpe ny rem også...

Hei! Noen med hete tips på (nett)steder som har bra utvalg på remmer til Panerai? De har absolutt et godt utvalg på Bjerke, men ønsker å se hva som er tilgjengelig der ute. Har vært innom Watchgecko og Watchobsession, men tenker det må finnes enda noe mer/bedre enn dette. På forhånd takk!

Hei! Noen med hete tips på (nett)steder som har bra utvalg på remmer til Panerai? De har absolutt et godt utvalg på Bjerke, men ønsker å se hva som er tilgjengelig der ute. Har vært innom Watchgecko og Watchobsession, men tenker det må finnes enda noe mer/bedre enn dette. På forhånd takk!

Mye bra info i denne tråden!

Mange fine Pam’s, flaks for meg at jeg har den fineste ;)
309653D8-43B5-4C40-ABB5-3A1F53A1D662.jpeg