GrimReaper
Støttemedlem
Lagt inn bestilling på en lærreim fra Di Stefano og en canvas fra Bosphorus nå, da er det bare å vente og glede seg![]()
Litt av en samling det der
Nå har jeg bare kjøpt av de billigere reimene panatime har tidligere, så er litt skeptisk til kvaliteten. Hvordan er de dyrere typene? Myke og gode?
Bestilte div. varer fra Panatime, og som vanlig leverer de kjapt og greit. Bl.a. bestilte jeg en croc og en alligator rem. Det som tok tid denne gangen, var å få utstedet CITES papirene. Der brukte US myndighetene ca 6 uker. Panatime beklaget selvsagt dette.
Vis vedlegg 60157
Synes selv at gråfargen passet bra til den keramiske bezelen....
Vis vedlegg 60202
Alligator og CITES
Hei!
Har du fått dette levert fra Panatime nå? Jeg har ventet på de samme remene siden April pga. at de ikke hadde fått fornyet eksporttillatelsene sine.
@Stolbark Stemmer, samme forsinkelse som du nevner. Ankom en liten uke til bake i tid. Ordren var klar for 8-10 uker siden, men ble liggende i vel en mnd. på utgående toll.
Jeg har stiftet bekjentskap med en ny produsent av remmer, men han custom lager også annet.
Jeg har bl.a en remmappe/strapcase på vei.
Laget etter mine spesifikasjoner og mitt valg av lær. Han tegnet skisse, som jeg godtok.
Produksjonstid ca 2 uker og prisen er akseptabel. Han holder til i Singapore.
Han finnes på Facebook og på Instagram under navnet:
74WatchStraps
Vis vedlegg 52995
Den var lekker!!Da kom endelig remmappen fra nevnte produsent. Den er laget helt etter mine mål og av ønsket skinn.Vis vedlegg 62170 Vis vedlegg 62174 Vis vedlegg 62175