Padi

Jeg måtte få av lenka så fort som mulig. Den gnager inn i håndleddet. Nå har jeg den på oysterlenke med mikrojustering fra Strapcode, og den er mye bedre.

IMG_20160818_213811.jpg

Synes det er veldig mange Padier som blir lagt ut for salg kort tid etter de er kjøpt.
Er den ikke så flott som folk tror ut i fra bildene?

Jeg så den hos urmaker Christensen for en tid tilbake. Ser ok ut, men tror den er i største laget som 'daily wearer' for mange av oss.

Noen som vet om forhandler i vestagder eller til nød austagder som har denne på lager? Bor i krsand så helst nærmest mulig

Litt langt til arendal bare for å prøve den på armen (om det ikke fører til handel da) :)
Noen i krsand som forhandler?
Hva koster den i arendal?

Fikk beskjed om at min var klar i dag. Ikke Kr. Sand og kanskje det er noen som har avbestilt siden min også var forventet i september. Men om det har blitt levert noen tidligere enn ventet er det verdt å ringe Askeland kanskje?

Voldsomt kjøps- og salgsaktivitet av denne "reklame" klokken fra Seiko.....ikke bare her på TS.

Hva gjør den så spesiell, bortsett fra størrelsen? :eek:

Bumper denne, for her er det tydeligvis store forskjeller i produskjonen... Hadde en blå Turtle hvor lenka var tight og fin, men på den nye PADI'n min så er det slark både i endeledd og clasp... nedtur! :eek:

I følge min lokale AD skulle det komme flere eksemplarer i oktober (?), mente jeg han sa. Kinetic-utgaven hadde han inne nå - var ikke så gæli' den heller da :)