Padi

Qwestern

Støttemedlem
Medlem
4. feb. 2016
Innlegg
4.544
Sted
Kongeriket Norge
Har hørt noen si at de med PADI dykkersertifikat har rabatter for disse modellene hos forhandlere. Stemmer dette og eventuelt hvor mye er denne rabatten?
 
Som forhandler av Seiko, har ikke vi mottatt noen beskjed om dette. Det vil i såfall være enkeltstående butikker som gjør dette som en gimmick, uoffisielt!
 
  • Liker
Reaksjoner: adamskater
Hva er forskjellen på denne og de vanlige skx007/9? Utenom dobbel+ pris?
 
Hva er forskjellen på denne og de vanlige skx007/9? Utenom dobbel+ pris?
Alt. Det er to helt forskjellige klokker.

Må sammenlignes med SRP77x-serien. Største forskjellen fra SKX er vel forskjellig kasse og oppgradert urverk (4R36)
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Takk!

Noen her med brukererfaringer?
Er den for stor? 45mm...
Kvalitetsfølelse ift 007/009?
 
2 stk til salgs hos forhandlere i Fredrikstad, blant annet hos urmaker Mathisen :) ...
 
Jeg har en kollega som har en slik. Jeg trodde først at kassen var identisk med gamle 6309-704x, men det er den ikke.
Bezelen er større, kassen er bredere, lengre og tykkere. Ikke mye, men det er noen millimetre her og der, og alt i alt gjør det at SRP fremstår som en stor klokke.Den fremstår som større enn min MM300, og definitivt større en gamle SKX.
 
Jeg liker min Padi veldig godt, men synes min gamle SKX009 har mer sjarm.

Er litt til og fra om jeg faktisk skal flippe Padi til fordel for SKX009, men skiven til Padi er jo så nydelig.

image.jpeg
 
Syns den ser knall ut! På bilder iallefall.

Har hatt noen stk 009 og solgt dem pga manglende kvalitetsfølelse og elendige gange. Kvalitetsfølelsen har forsåvidt vært bra ift pris (>2000), men jeg kan ikke ha klokker som går minutter feil hver dag, uansett pris.
 
  • Liker
Reaksjoner: Larsnie
Hvis lenka er noe skranglete ræl er det viktig å begynne å samle remmer til denne. Hva er målet mellom lugsene på denne ?
 
Synes det er veldig mange Padier som blir lagt ut for salg kort tid etter de er kjøpt.
Er den ikke så flott som folk tror ut i fra bildene?