Padi

Fikk beskjed om at min var klar i dag. Ikke Kr. Sand og kanskje det er noen som har avbestilt siden min også var forventet i september. Men om det har blitt levert noen tidligere enn ventet er det verdt å ringe Askeland kanskje?
 
Voldsomt kjøps- og salgsaktivitet av denne "reklame" klokken fra Seiko.....ikke bare her på TS.

Hva gjør den så spesiell, bortsett fra størrelsen? :eek:
 
Bumper denne, for her er det tydeligvis store forskjeller i produskjonen... Hadde en blå Turtle hvor lenka var tight og fin, men på den nye PADI'n min så er det slark både i endeledd og clasp... nedtur! :eek:
 
I følge min lokale AD skulle det komme flere eksemplarer i oktober (?), mente jeg han sa. Kinetic-utgaven hadde han inne nå - var ikke så gæli' den heller da :)
 
Tror det må bli denne på meg:)
image-jpeg.387403
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai
Skal det følge med papirer/sertifikatet på Padi´en? Fikk kloa i et eksemplar, fra norsk AD, men fikk ikke med noe slikt...
 
Var innom et par-tre ADer i Bergen i dag, før jeg fant et eksemplar. Fikk prøve den på armen, og synes den var tipp topp. Slo til, og tok meg en runde på senteret mens betjeningen skulle fjerne et par ledd fra lenken.
Da jeg kom tilbake, måtte ungdommene dessverre skuffe meg. De hadde rett og slett ikke fått til å fjerne leddene.
Jaja, tenkte jeg. Unboxingen får vente til i morgen, etter at urmakeren har vært på jobb.
Stay tuned!