På venstre eller høyre?

Hvem hånd har du klokken på?

• Venstre

Stemmer: 0 0,0%
  • Høyre

• Både venstre og høyre

• Antall stemmer
    0
Venstre her.... Holder med venstre og slår med høyre.
Er imidlertid enig i at det kunne vært greit med krona vekk fra hånda......:eek:

Venstre, men også noen ganger i lommen:D

IMG_3880.jpg

+1. (Ikke at jeg har store never.) Men det finnes løsninger på dette, også for oss som synes det blir litt drastisk å bytte til høyre hånd.

shot_1319826925191.jpg

Ække 100% sikker på om det er mindre drastisk å gå med klokka opp ned.:p

Litt ambi, men 90% av tiden -høyre, da kronen, spesielt på tunge og kraftige divere kan grafse seg ganske ubehagelig inn i hånden ved litt "utagerende" fysisk aktivitet. (jeg byttet hånd fra venstre da jeg begynte med terrengsykling for en evighet siden) -Automatiske verk får også best opptrekk på den mest aktive hånden.. :) Muligens litt mer "show off" med høyreklokke, da den vises bedre når man håndhilser, signerer, henter kaffe etc-etc. :D

Venstre, men også noen ganger på høyre om sommeren for å unngå hvit stripe på ellers brun arm.

Jeg er kritt hvit på venstre neven hele sommeren.. klokke eller ei ;) så at jeg blir litt hvit på høyre hjelper vel kanskje litt på balansen brun/hvit fargene :p

Jeg bytter mellom høyre og venstre, men det er som oftest venstre håndledd som blir brukt.

eeeeeh, er jo litt morsomt å se da! :cool: liker at det er 10 andre her inne som bruker klokka på høyre armen! ;)

Og jeg liker å se at det er minst en annen her inne som heier på riktig lag i Manchester, i tillegg til å ha klokken på høyre :) Hva er oddsen for det?

Og jeg liker å se at det er minst en annen her inne som heier på riktig lag i Manchester, i tillegg til å ha klokken på høyre :) Hva er oddsen for det?

Finnes bare et lag i Manchester 1-6 :cool:

Men oddsen er nok rimelig høy, ca 1000 :p Har heiet på City så lenge jeg har hatt klokke på hånda! Men kjenner ingen andre faktisk! :sad: