På Rolexjakt

For meg er dato et absolutt must, og klokker uten dato blir valgt bort da det rett og slett er for upraktisk..

Nå skjønner jeg at det er Sub eller GMT som er aktuelt, men personlig falt jeg helt for Sea-Dweller 4000 og slapp da "forstørrelsen" over dato som jeg aldri har likt helt..
 
Da takker jeg igjen for god respons og hjelpsomhet , burde nok vært fornuftig å prøvd de forskjellige som miczer tilbød, og det var egentlig også planen!

Men, jakten ble kortvarig for min del og i morgen legger det en Submariner fra dokk som etter planen da bør dukke opp her på fredag :D - 114060 , kjøpt via en bruker på forumet her :)

Dæven som jeg gleder meg!
 
Du har gjort et meget lurt kjøp:) Som nevnt tidligere i tråden her, er de nye lenkene et lysår foran gamle skrangle-lenkene. Kvalitetsfølelsen er i en helt annen liga. Men de gamle rolexene har sjarm som fy. Skal man kjøpe sin første Rolex, er det etter min mening 114060 og 116610 de aller beste kandidatene!

Gratulerer med knallfin klokke:)
 
  • Liker
Reaksjoner: miczer
Gratulerer med ny klokke, 114060 er et fornuftig kjøp, dog dyrest alternativ i forhold til veil. nypris. Det er vel kanskje ikke lett å få kjøpt en ny 114060 fra AD regner jeg med.:)
 
Var kvalitet på lenke som var avgjørende faktisk, samtidig ville jeg at klokken skulle være av nyere modell.

Og denne er knapt brukt med plasten på fortsatt, og prisen ble ikke så gal heller så dette er så godt som ny fra butikk til en overkommelig penge :)
 
  • Liker
Reaksjoner: miczer og olem