På med sommerhjula.

Apropos Honda, en bekjent i bygda har arbeidet som mekaniker på Honda i sikkert 30 år, totalt Honda fan.

Konas bil, en BMW, ble innkalt til en sjekk på batterikabelen hos en lokal Honda/BMW forhandler. Da jeg hentet bilen kom min bekjent med den fra verkstedet og jeg sa: Jøss, skrur du BMW også? Ja, (kom det tørt, men seriøst fra ham) vi har så lite å gjøre hos oss at vi trør stadig til og hjelper BMW, de har mere å gjøre enn oss.

Han sa det ikke i humor og har sikkert rett, men jeg måtte le når jeg kjørte derfra :D

Hehe! Ja hvis Honda sine biler er like bra som hageredskapene de har, burde det være svært gode greier. De kommer jo stort sett bra ut på feilstatistikker og :)
 
Mye Honda prat her nå, her kommer et lite motstykke:)

Sommerhjulene er på, snart skal Skiboksen av.

20130410_102414_zpsee539f45.jpg
 
Hehehe :) Morro når man dele litt felles interesser. Men det er akkurat det du gjorde der som jeg ville med denne tråden. Selvom det er en annen tråd her inne som også har med sommerhjul og gjøre. Jeg vil se bilder og høre om hjulskifte. Fin Audi du har der Kawatching =)
 
Etter daglig titting på langtidsvarselet på yr ble dekkskift bestillt på mandag! Ikke tro at jeg er den typen som ikke klarer å skifte hjul selv. Det er bare så himla praktisk å betale 400,- til et dekkhotell som skifter, vasker, balanserer og lagrer dekkene i en sesong!
 
Hehehe :) Morro når man dele litt felles interesser. Men det er akkurat det du gjorde der som jeg ville med denne tråden. Selvom det er en annen tråd her inne som også har med sommerhjul og gjøre. Jeg vil se bilder og høre om hjulskifte. Fin Audi du har der Kawatching =)


Tusen takk for det, har bare hatt den ca 2 måneder, men er helt sjukt fornøyd. Anbefales :)
 
Da er Abarthen klar for nye sommer-eventyr:) Vårpussen er tatt og lagringshjul er byttet ut med sommerhjul..



Men det er jo altfor mye grus på veiene enda, så nå er den ikledd pysjen sin - i påvente av at feierbilene har gjort jobben sin..
D2132CD1-BB51-4E12-9182-9C73197902F5-3660-00000202C7FC1D36_zpsfc66a424.jpg
 
Redigert:
Takk, takk! Koster en halv arm hvis man kjøper det nytt fra forhandler, jeg fikk heldigvis tak et brukt.. Er litt morsomt å ha:)
 
HenrikTA: Veldig kul den 500´en du har der. Med et kledlig "pysj" :)


Timebandit: Gleder meg til og se bilder av Supra, bare sånn at du vet det :)