På 91,44 meters dyp..

Nydelig, @Thomas84!
Imponerende boks også! Flott koffert! Legger du ved noen flere bilder av den også?

Gleder meg til å se denne klokken live!

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84
Grattis Thomas, endelig fikk du tak i en. :) Virkelig lekker og litt utenom det vanlige den der. Som er en bra ting :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84
Fantastisk klokke, som kler armen din godt!
Gleder meg til å se nærmere på denne ved anledning.

Takk! Det må vi greie å få til:)

Grattis med rå Blancpain:) Denne har jeg aldri sett før, helt fantastisk skive ser det ut som. Den fortjener noen gode bilder utendørs i solskinn;)

Ja, nå venter jeg bare på sola. Heldigvis er det snart lyst når jeg reiser fra jobb;)

Nydelig, @Thomas84!
Imponerende boks også! Flott koffert! Legger du ved noen flere bilder av den også?

Gleder meg til å se denne klokken live!

8

Det skal jeg nok greie å legge ut etterhvert. Det er jo en vanlig Pelicase. Litt rart, siden klokken sannsynligvis tåler mer vann enn boksen;) Hadde ondet minste sertifikatene hatt oppbevaringsrom der, hadde det jo hatt en viss funksjon.

Grattis - lekker !
Artig at de opprettholder 50 "Favner" når denne vitterlig nå har 164 favner rating ;)

Takk:) Onehundredandsixtyfour Fathoms gjør seg kanskje ikke like godt på skiva?:p

Gratulerer med en meget flott klokke. Er den stor ? Er ikke PR 120 timer ? Flott fargespill i skiva også.

Tusen takk! Den er jo ganske stor. 45mm diameter og 15,4mm høy. 120 timer PR er riktig:)

Gratulerer så mye min venn! :D

Nå må vi få se den på nato og gummi ;)

Takk, kompis:) Må bare gå inn reima litt først, så skal vi nok få testet litt alternativer!

Grattis Thomas, endelig fikk du tak i en. :) Virkelig lekker og litt utenom det vanlige den der. Som er en bra ting :)

Takk:) Håper du er fornøyd også!

Gratulerer med en nydelig klokke! Gikk Bathyscaphen ut av TS?

Jepp, den ble plukket opp av @Toland85 før jeg rakk å legge den ut. Han har mast siden jeg kjøpte den:p
 
Jeg gratulerte deg vel i går, men kan vel ikke si grattis nok ganger;) Utrolig lekker
Den passet ikke helt på hånden min pga den forbanna skruen på claspen:p Fiffi løsning da.
 
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84