OWG March 2021 – én klokke i én måned! Tar du utfordringen?

IMG_20210317_214623938.jpg

Dag 17. Jeg skal ikke klage, for jeg hadde klart meg meget godt med Froskemann og bare den. MEN, jeg synes det er kjedelig å ikke kunne starte dagen med å plukke ut den klokka som frister mest akkurat i dag. Savner spesielt seamasteren og Oysterquartzen. Ikke lenge igjen, da:giggle:
 
Så var vi over halvveis. Dag 17 og +13 sek. Jeg tror Omegaen prøver å overbevise meg om at den liker å bli brukt hver dag. Etter at jeg fikk av et halvt ledd på lenken, har behovet for bytte til nato forsvunnet. Tipper jeg kjører nato siste uken for å "holde ut". I mellomtiden er det aldri feil med et lite glass chianti ;)
IMG_2437.jpg
 
Hva skal på lanken når utfordringen er over?
Jeg trives egentlig godt med tunfisken, men jeg har bestilt meg noen nye reimer for å gjøre noen av de andre klokkene klare til sommeren, så det blir enten Ploprof eller Tudor GMT for å prøve reimene, men det kan like så godt være at det blir Casio Oaken, siden den egentlig var tiltenkt å være kjeledressklokka.
 
Hva skal på lanken når utfordringen er over?
Jeg trives egentlig godt med tunfisken, men jeg har bestilt meg noen nye reimer for å gjøre noen av de andre klokkene klare til sommeren, så det blir enten Ploprof eller Tudor GMT for å prøve reimene, men det kan like så godt være at det blir Casio Oaken, siden den egentlig var tiltenkt å være kjeledressklokka.
Det er et godt spørsmål, og jeg er redd for at jeg kommer til å switche ganske raskt. Ikke fordi jeg er lei av klokken, men fordi jeg har prestert å få inn 2 klokker i mars, med en tredje på vei... Så nye klokker medfører at de også må prøves på.
Til mitt forsvar er en av dem en BB58 i sort, så det blir mye av det samme. Tror dog en erfaring etter dette blir at Tudor GMT vil føles litt stor og topptung etter 31 dager med en slank lillebror på armen.

Ellers er jeg fremdeles med. Prøvd på to klokker i mellomtiden ifm. kjøp og nye ledd på lenken, men det var i så få minutter at jeg tenker det er innafor.
7B164C67-AEA9-4514-A523-AD024284C5E6.jpeg
 
3 min 18 sek for sein. :cry:

-2min og 16sek, måtte krype til korset og stille på halvveien.

Fortsatt med. Kjøttkaker hos mor idag, det kan vi like:love:

Ærlige folk fortjener mors kjøttaker! 2 min og 16 sek er den eneste jeg trur på! ;) Surkål eller kålstuing?
Hva skal på lanken når utfordringen er over?

Samma som i mars, jeg utvider OWG til ett år! Det blir litt som når du finner ei bra kjerring, da vil du helst ha a mer enn en måned