Official Timekeeper
Visit Casio

OWG March 2021 – én klokke i én måned! Tar du utfordringen?

Medlem
10. mars 2016
Sted
Valdres
Flott å se en Rottweiler. Hjemme hadde vi kun Rottweilere og på det mest hektiske; to hannhunder og en tispe samtidig. :)
Han er blanding av Rottweiler og Caucasian Ovcharka. Har en hanhund og ei tipse til. Desverre kan aldri de to gutta være i samme rom. Det er hektisk to ganger i året her. Det er når tispa har løpetid:ROFLMAO:

• Liker
Reaksjoner: Berns

hen

Medlem
13. april 2020
Sted
Porsgrunn
Enig med waterbottm verdig sak og liten utfordring med mine klokker. Hadde det vært noe sånt som dette hadde det blitt værre.
5fd47873be4116994b1d61ff-large.jpg

Hvor store donasjoner til en god sak hadde vært nødvendig for at du skulle gått en måned med denne?

Redigert:
Medlem
6. des. 2013
Finnes det enkle løsninger for å vinne dette? Å gi kun det dobbelte av svenskene, siden de er dobbel så mange som i Norge, er antagelig ikke nok. Man må donere mer. Besides: Denne regelen her er vel ikke helt kosher - eller?:

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Berns

Alinoe

Støttemedlem
Medlem
30. sep. 2010
I fjor var noen av klokkene mine på service i mars, og klokka jeg brukte da har jeg uansett solgt.

I år har jeg bestemt meg for å bruke den klokka jeg tror jeg faktisk ville valgt hvis jeg skulle blitt en ekte OWG. Min favoritt, her illustrert med et ni år gammelt wristshot:

EBF1F699-F4DB-4A67-9FAD-FE8B4F3840DD.jpeg