Oversikt over digitale markedsplasser

EBay er fortsatt nummer 1 ;)

Ja man kan gjøre mange gode funn på ebay. Vurderte det som så selvsagt at jeg ikke tok det med i listen, men når jeg har listet chrono24 kan jeg vel forsåvidt liste opp ebay, finn og blocket også. Jeg sjekker tross alt oftere de nettsidene enn alle de andre nettbutikkene.

Mange av nettsidene ovenfor er "highstreet" priser, og litt uaktuelle for de fleste av oss. eBay referanser på selgere med godt utvalg og positive tilbakemeldinger (gjerne egne erfaringer), kanskje egen tråd?

Legg til alt, men folk kan jo være greie og melde om de har erfaring eller ikke.

Legg til:
Lunaroyster, som en god kollega har handlet av med suksess. Generelt sett anerkjent
Analogshift, som jeg ikke har handlet av, men kommunisert med i forbindelse med et mulig kjøp. Virker ryddige.

Takk for tips :) Lagt til nå.

Mange av nettsidene ovenfor er "highstreet" priser, og litt uaktuelle for de fleste av oss. eBay referanser på selgere med godt utvalg og positive tilbakemeldinger (gjerne egne erfaringer), kanskje egen tråd?

Ja nettbutikk-listen er i hovedsak tiltenkt de som er ute etter èn spesiell klokke som ikke er så enkel å finne. Da er man kanskje også villig til å betale et lite premium.

Dersom det er ønskelig, kan jeg godt vedlikeholde en "trusted sellers" - liste i tråden her også. Det kan jo gjøres så enkelt som at jeg bare skriver i parentes hvem som kom med anbefalingen bak linken. Kan lage et eksempel i første post med anbefalingen fra @Loevhagen :)

Redigert:
Hva er det du reagerer på her som ikke er nevnt i beskrivelsen? Min oppfatning er at generelt er Hodinkee ganske etterettelige, i hvertfall på de modellene jeg kan. Og hvis det er issues ift originalitet, listes det som regel i "What You Should Know".

Klarer ikke å se at det sagt noe om at dette er en redial. Mulig jeg leser feil, eller på feil sted.

Forum: vintagerolexforum.com, rolexforums.com

Også er rolexpassionmarket.com svært bra.

vintagerolexforum.com og rolexforums.com er utelatt med vilje ettersom de er søkbar via Watchrecon. Rolex Passion Market er nå lagt til :) Takk for tips!