Oslo Watch Fair

høres rimelig ut - kunder hos bjerke har jo lagt igjen penger til både champagne og kaviar på forhånd, så vi gjerrigknarker får ta til tåls med knekkebrød og cottage cheese :D

Onsdagen er vel for de som er registrert med kjøp i Bjerke sine registre. Har du blitt glemt, så kan du sikkert ringe de - så ordner det seg sikkert!

Ønsker du i fred og ro å se og kanskje også prøve godbitene, så er det kanskje mindre folk og trykk der på torsdagen?
Selv skal jeg der på onsdag, men meget mulig at jeg også stikker innom på torsdagen av denne grunn.

• Liker
Reaksjoner: Christoffer91
Onsdagen er vel for de som er registrert med kjøp i Bjerke sine registre. Har du blitt glemt, så kan du sikkert ringe de - så ordner det seg sikkert!

Ønsker du i fred og ro å se og kanskje også prøve godbitene, så er det kanskje mindre folk og trykk der på torsdagen?
Selv skal jeg der på onsdag, men meget mulig at jeg også stikker innom på torsdagen av denne grunn.

Må tydeligvis bare gjelde for de som er registrert med kjøp høyere enn 21 800 kr ...

• Liker
Reaksjoner: aksgro
Noen som skal onsdag og kanskje ikke har noe følge? Og som vil gjeste inn en hyggelig kar (les: meg)?

PM :)

Så lenge det er Bjerke som står bak holder jeg meg langt unna. Nå har de snart hatt min Breguet inne i 1 år og når jeg etterspør klokken får jeg bare svada. Det er ikke første gangen jeg har problemer med dem.

Hilsen gretten gammel gubbe.

Ang. morgendagen
02846517-426E-461A-BF34-1E57928CBE60.png

Var der idag. Mye fint, spesielt "Firenze" varianter av Panerai og faktisk fantastisk fint fra Bulgari med deres nye ultra tynne versjoner.
God stemning, musikk, drikke og mat.
Takk til Bjerke som arrangør - dere er i en egen liga når det gjelder slike ting.

Bra PR-jobb fra Bjerke også... 4-5 minutter på TV2-nyhetene, der fokus selvfølgelig var på pris, og klokker som "koster like mye som en gjennomsnittlig bolig." Jaja...

• Liker
Reaksjoner: UJU og GrandCarrera
Takker for en fin ettermiddag/kveld. Imponerende jobb av Bjerke med å rigge til et fint arrangement med mange flotte forskjellige stands, likte spesielt godt Panerai med flere spesielle utlånte ur. Snorre leverte som vanlig ypperlig service. Bonusen var ypperlig servering og å møte mange "nye" TS nerder IRL.
Tom