Takk for fint forslag Alf!
Generelt så kan jeg også legge til at jeg gjerne vil ha noe en klokke som:
-Reflekterer meg og mine interesser (Bil/racing, teknologi, gadgets)
-Viser stil/kvalitet/ekslusivitet, men skal ikke være for flashy/prangende/snobbete
-Forteller en historie / lite samtalemne (enten merke/ bakgrunn for den klokken / tekonologi / kjendiser som bruker den)
Har begynt å kikke litt på IWC (etter insiprasjon fra Kevin Spacey i House of Cards), f.eks. IWC Portuguese Chronograph 3714:
Og det er en lignende (tror det er samme, men skrivefeil i betegnelse) til salgs for 32k på finn..
Men den er kanskje best til dress, og det bruker jeg ikke så ofte...
Ellers er kanskje Speedmaster et "opplagt" valg, men isåfall kanskje (Seamaster) James Bond utgaven med 007 på sekundviser:
Omega Seamaster Diver 300M James Bond Collector’s Piece:
Omega Seamaster Diver 300M Casion Royale:
Generelt så kan jeg også legge til at jeg gjerne vil ha noe en klokke som:
-Reflekterer meg og mine interesser (Bil/racing, teknologi, gadgets)
-Viser stil/kvalitet/ekslusivitet, men skal ikke være for flashy/prangende/snobbete
-Forteller en historie / lite samtalemne (enten merke/ bakgrunn for den klokken / tekonologi / kjendiser som bruker den)
Har begynt å kikke litt på IWC (etter insiprasjon fra Kevin Spacey i House of Cards), f.eks. IWC Portuguese Chronograph 3714:
Og det er en lignende (tror det er samme, men skrivefeil i betegnelse) til salgs for 32k på finn..
Men den er kanskje best til dress, og det bruker jeg ikke så ofte...
Ellers er kanskje Speedmaster et "opplagt" valg, men isåfall kanskje (Seamaster) James Bond utgaven med 007 på sekundviser:
Omega Seamaster Diver 300M James Bond Collector’s Piece:
Omega Seamaster Diver 300M Casion Royale:
Redigert: