Oppbevaring

Noen anbefalinger til et mindre skap som skal inneholde noen klokker, pass etc? Det er ikke snakk om å bolte fast i gulvet, men kan skrus fast i et skap/vegg.
 
Har selvsagt instruert denne gladgutten til å passe på (dessverre så tror jeg han hadde gitt vekk klokkene til første mann som gir ham litt positiv oppmerksomhet.....)



En sånn en har jeg òg.... fullstendig shait som vaktbikkje, klø skrotingen bak øret så er`n helt forelska... Godgutt da.
 
  • Liker
Reaksjoner: reldor
Jeg har kjøpt safe:

Vis vedlegg 204846

Etterhvert som samlingen har vokst så begynner det jo å bli snakk om litt verdier. Dette er jo noe som også både venner og kolleger etterhvert får med seg, og jeg har null kontroll på hvem de deler det videre med (selv deler jeg kun her, aldri på fb). I det siste, spesielt når jeg reiser bort, så har jeg begynt å kjenne litt noia av å bevare klokkene mine i klokkeboks i klesskapet. De er jo forsikret, men noen av de kan nok allikevel være pes å skaffe på nytt. Derfor safe. Bor i enebolig, med alarm.

Uansett, er jeg paranoid her nå, eller er det fler som har safe for oppbevaring av klokker og andre verdisaker?
Jeg bruker safe bolta fast i gulvet ! Alarm i huset.
 
  • Liker
Reaksjoner: Heftos
Noen anbefalinger til et mindre skap som skal inneholde noen klokker, pass etc? Det er ikke snakk om å bolte fast i gulvet, men kan skrus fast i et skap/vegg.
@darkcho o
Kan Raufoss Safehouse være løsningen?
5b03dd99b0672.jpg

https://www.sikkerheten-selv.no/pro...en/raufoss-safehouse-vapenskap-for-handvapen/
 
  • Liker
Reaksjoner: darkcho