Oppbevaring

Hvor mye lå treboksene på i pris?

Er på utkikk etter noen klokkebokser. En med 3-5 plasser som man kan dra med seg på GTG, reise etc, og en større til å ha hele samlingen i.
Hadde vært fint å se et bilde av din boks Erik, gjerne med klokkene dine plassert i. Er ofte så vanskelig å få inntrykk av hvor god "fit" disse boksene faktisk har med klokker i.

Treboksen var utrolig fin... Mener de bare hadde en til klokker. Den var det plass til 8 eller 10 klokker i, men var etter min mening alt for dyr. Kostet 6.490,- !!!

Skal man opp i den prisklassen er det mye annet å vurdere isteden (tenker Venlo, Orbita osv.)

Sist jeg var i Bangkok fant jeg utrolig mange flotte trebokser til en billig penge. Burde kjøpt et par.

Tror det er penger å tjene på å finne seg noe slikt når man er ute og reiser. Slike varer er ikke så voldsomt etterspurte i Norge vil jeg tro, da blir gjerne prisen satt litt vilkårlig.

Det er helt korrekt! Kun oppbevaring!

Var i edelt treverk og med logoen til produsenten trykket inn på siden av hver eneste pute.... Helt klart utrolig pen og et godt stykek utført arbeid, men med tanke på hva man får bestilt relativt rimelig over nettet fra utlandet var det litt mye for min lommebok!

Vanvittig..
Mener man får en ganske stilig Scatola winder for flere klokker for ikke så altfor mange hundrelappene mer hos Bjerke.

Er nok som Anders sier lurere å kjøpe slikt i utlandet. Har sett en del billig på eBay, men kvaliteten er kanskje der etter(?). Det er ihvertfall vanskelig å vurdere kvalitetsfølelsen når man ikke har mulighet til å kikke på produktet med egne øyne.

Her kommer ett forsøk på bilde av klokkeboksen.. har desverre ikke digitalkamera :(

BTW: Noen her som kan si om den Seiko Quartz klokken er noe spennende? En av farfars sine gamle klokker.. viser dag og dato..

Den har noe Gummi matriale rundt seg.. vanskelig å beskrive.. sikkert for å dempe evt støt.., står ett skilt på forsiden som sier "RS design" Fant denne siden: http://www.riktersvendsen.no
Går man på kataloger og velger rs design 2007 og blar til side 44 ser man den..

IMG_1027.jpg

IMG_1030.jpg

Själv letar jag efter en box/något som är betydligt lättare att ta med på resa.

Meget stilig!

Har lurt på en sånn sylinder-formet klokkeboks av skinn/stoff jeg. Virker greie når det kommer til vekt og transport.
dsp_img_4228.jpg