OP - den fargerike tråden

OP41.jpg

Synes denne skiven et veldig fin, men har ikke sett den live. Hvordan opplever du skiven og er du fortsatt fornøyd med skivevalget?
Mitt inntrykk er at den er dempet, og skriker ikke " se på meg", samtidig er det en farge som er lett å kombinere med farge på klær...😊

Hei. Denne skiven er fantastisk! Jeg har egentlig ikke hatt en Oyster Perpetual veldig høyt på ønskelisten, men fjorårets "fargeslipp" endret det. Jeg ble umiddelbart betatt av beige og pistasj, med beige som klar favoritt. Når dagen kom sto jeg der med begge to i hånden både i butikklys og naturlig lys (rett utenfor butikken) sånn at jeg fikk vurdere hva som var det rette valget for meg. K.O pistasj! Den er fin i butikklys, men ute er den skikkelig frekk.

Jeg trengte en frekkas i samlingen som skiller seg ut. Fargerik som kan matches det meste, og som er helt magisk som sommerklokke. For noen uker siden kom jeg hjem fra Asia. Der satt OP Pistasj på hånden 24/7 i 23 dager.

Jeg er veldig fornøyd med skivevalget, og gleder meg bare til sommeren hvor det blir t-skjorte, shorts og OP Pistasj!

• Liker
Reaksjoner: allak og saxxvik