"One month, one watch"-guy

Har savnet denne..
IMG_20190501_122859.jpg

På tide med en oppdatering. Explorer'n har vært på armen siden 17. april, og vi er nå kommet til dag 22 (vel, egentlig 23 da det er over midnatt). Jeg kjenner at den begynner bli en familiær og kjærkommen kompanjong i hverdagen. Når den tas av om kvelden, så gleder jeg meg faktisk til å kunne ta den på igjen neste morgen. Jeg vil nok beholde de andre klokkene i boksen med affeksjonsverdi, men dette her blir nok "den ene" for min del. :)

32869135777_264c9459dd_b.jpg

Redigert:
På tide med en oppdatering. Explorer'n har vært på armen siden 17. april, og vi er nå kommet til dag 22 (vel, egentlig 23 da det er over midnatt). Jeg kjenner at den begynner bli en familiær og kjærkommen kompanjong i hverdagen. Når den tas av om kvelden, så gleder jeg meg faktisk til å kunne ta den på igjen neste morgen. Jeg vil nok beholde de andre klokkene i boksen med sentimental verdi, men dette her blir nok "den ene" for min del. :)

32869135777_264c9459dd_b.jpg

Liker du denne bedre en den flotte Datejusten din?

Liker du denne bedre en den flotte Datejusten din?

Jeg liker Datejusten veldig godt, men Explorer er favoritten. Foretrekker det noe røffere uttrykket den gir på armen, og de øvrige tool-aspektene som kommer med sportslinjen er kjekke å ha. :)

• Liker
Reaksjoner: allak