omega speedmaster reduced

Jeg slår til om det kommer en reduced til 10k, men ikke mer. Den bør også i være i god stand og ha b/p. Ellers kan man vel bare gå for en "ordentlig" Speedmaster.

• Liker
Reaksjoner: Ckbuff
Er ikke så lenge siden Pro gikk for rett over 20k, så at Reduced har økt noen lapper er vel bare å forvente? Solgte selv en Reduced for 12k i våres, og hadde nok som @Ban ønsket mer for den i dag.

Jeg slår til om det kommer en reduced til 10k, men ikke mer. Den bør også i være i god stand og ha b/p. Ellers kan man vel bare gå for en "ordentlig" Speedmaster.
En reduced med b/p til 10k er etter min mening kvalifisert til drømmer. Skal ikke påstå at det er umulig, men heller lite trolig. Blir nok dessverre som å håpe på en komplett 16610 til under 40k (noe de faktisk gikk for i begynnelsen av året).
At man like godt kan gå for Pro som koster det dobbelte er nok ikke bare bare. De fleste som velger Reduced gjør nok det fordi man ikke har 30k å legge i en Pro.

Har selv eid begge klokkene, flippet videre, og savner ingen av dem nevneverdig.

Er ikke så lenge siden Pro gikk for rett over 20k, så at Reduced har økt noen lapper er vel bare å forvente? Solgte selv en Reduced for 12k i våres, og hadde nok som @Ban ønsket mer for den i dag.

En reduced med b/p til 10k er etter min mening kvalifisert til drømmer. Skal ikke påstå at det er umulig, men heller lite trolig. Blir nok dessverre som å håpe på en komplett 16610 til under 40k (noe de faktisk gikk for i begynnelsen av året).
At man like godt kan gå for Pro som koster det dobbelte er nok ikke bare bare. De fleste som velger Reduced gjør nok det fordi man ikke har 30k å legge i en Pro.

Har selv eid begge klokkene, flippet videre, og savner ingen av dem nevneverdig.

Joda, ser helt klart hva du mener. Mente det kun personlig. Nå har jeg ikke eid noen av klokkene, men etter hva jeg har lest og av min personlige preferanse føler jeg at det er et mer "tap" å gå for en reduced enn en "ordentlig" en. Prisen jeg nevnte var et "slå til" beløp, for at jeg selv ikke føler at det er noe tap men faktisk verdt det.

Prisene har gått opp, og de gjør vel det fortsatt.

• Liker
Reaksjoner: Ckbuff og lantin
Takk for svar og synspunkter! Mulig at det er "smartere" å spare opp til en "ordentlig" en, men økonomien er som lantin påpeker en anelse viktig for min del. :)

Muligens litt i overkant off-topic, men er det noen kronografer i prisklassen 10-15k brukt som er interessante med tanke på historie (og muligens urverk?)

Det ble ikke speedmaster reduced på meg igjen desverre. Men jeg angrer som en hund på at jeg solgte den første. Jeg betalte 9000,- for den ,ser nå at de ligger på 12-13000,- +