Omega Speedmaster 3210.50.00

Tusen takk for lærerikt bidrag morini :)Fikk et helt annet inntrykk av speedy pro nå. Er og kommer til å være fan, men trodde kansje en bruks speedy pro fort ville bli stygg. Har egentlig bare tenkt at det er safir som gjelder.

Jeg vet ikke helt hva jeg kan bidra med her, annet enn følelser.
Speedmaster serien består av utrolig flotte ur, uansett utgave.
Om det er Broad Arrow, Date eller Pro.

Jeg tror nesten aldri jeg har sett en Speedy jeg ikke har likt.:D
Her er mine to. Jeg elsker dem!

a4f7ab3f.jpg

Oj! du har jo den speedyen jeg nevner i tråden (3210.50.00)? Den er lekker :) Har for meg at den ser mye bedre ut i virkeligheten sånn som de fleste andre klokker. Om du skulle hatt en av dem, hvem ville det ha blitt om du skulle hatt et bruks ur.?

Oj! du har jo den speedyen jeg nevner i tråden (3210.50.00)? Den er lekker :) Har for meg at den ser mye bedre ut i virkeligheten sånn som de fleste andre klokker. Om du skulle hatt en av dem, hvem ville det ha blitt om du skulle hatt et bruks ur.?

Man kommer ikke unna at Pro er et ikon og gir spesielle følelser. Daten er mer pen og nett. Den ser mye bedre ut i virkeligheten. Vakrere og mer karismatisk. Jeg ville nok uansett endt opp med Pro'en, om jeg skulle velge en.
Den ser lekker ut på armen. Bedre enn på bilder. Nydelig også med lenke.:D

3c7f060b.jpg

e81c0e02.jpg

*BUMP*! Håper det er greit jeg bumper denne tråden.. Slik jeg forstår det så er 3570.50 modellen den originale med plexiglass.. Dette er den klokken jeg nå har mest lyst på, men økonomien tillater desverre ikke noe kjøp i nærmeste fremtid desverre, men det er vel lov å drømme? Jeg er nok solgt pga designet og månehistorien:) NÅR jeg skal kjøpe vil jeg nok sjekke bruktmarkedet. Noen som har en idé om hva ca. pris en brukt Speedy 3570.50 ligger på her i Norge?

Er det forresten noen butikker i Norge som selger brukt Omega? Er jo mye brukt på E-bay på utenlandske internettbutikker, men i tillegg til usikerheten med å kjøpe usett kommer jo toll etc i tillegg når klokken skal inn i landet..

Heisann Vidar. Bump i vei.:) Det er en butikk på frogner ved navn Briljant ur og gull, som selger brukte luksus ur bla Omega :) Denne butikken vet jeg mange her på forumet har gode erfaringer med. www.briljantwatches.no er forøvrig deres hjemmeside der du oppdatert kan finne ur som er for salg. Lykke til :)

AAH!. Beklager feil info. Jeg som har missforstått. Var sikker på at det var samme forretning. Har da briljantwatches en fysisk butikk? I så fall hvor ligger den? :)

Nei, Jonny har en mobil "butikk". Du ringer, han bringer ;)

Han eide Briljant i Frognerveien tidligere, men solgte den for en del år siden.