10 på topp

Nei, det var egentlig en antydning om at du med din postcount siste tiden neppe har noen av delene;)

Singel student her. Så kan du jo tenke deg fram til resten selv. :mrgreen:






.......
...
.


Helt rett, mye arbeid og lite kjærlighet. Som de fleste andre studenter ;)

Men ja, postcounten min har tatt litt av i det siste.
 
Skjønner ikke dette med tidsklemme diskusjonen.
Med Tapatalk på iphonen leser jeg og poster i løpet av sekunder.
Hvis man mener det tar lang tid å holde seg orientert og å poste, er det kanskje på tide med en liten hardware og software oppgradering!?:confused:
Jobben går sinnsykt bra og konemor smiler fra øre til øre....:D
Da går det fint å prioritere min egen lille lidenskap som jeg er så heldig å få dele med dere andre!:D
 
Kvantitet & Kvalitet

Mogens har en god humor og høy kvalitet. La oss slippe sexlivet til den ustoppelige posteren...

:mad::mad::mad:
 
Hehe, tror vi alle er enige i Mogens kvaliteter! :)
Så kan vi heller holde sexlivene våre utenfor :rolleyes: :cool:

tslogolizm.png


:D
 
Nei, du må ikke misforstå meg her. Jeg snakker ikke av erfaring.

Jeg mente vel heller at det må jo være en grunn for at en student gidder å sitte her inne fremfor å delta i de aktivitetene du beskrev...;)

Ingeniørstudentene er vel ikke akkurat the campus playboys / girls...:p
(la oss si det slik at de ikke trenger watchwinder...)
 
Ingeniørstudentene er vel ikke akkurat the campus playboys / girls...:p
(la oss si det slik at de ikke trenger watchwinder...)

:eek::eek::eek:

Jeg vil bare beklage at jeg i det hele tatt trakk noen likheter mellom sex og TS, det skal ikke gjenta seg (med mindre Juice sin oppgraderte logo var en oppfordring:confused:)

Til Frodo vil jeg bare si at jeg av en eller annen grunn tok Anders sin fremstilling om "hvem som kaster bort flest timer " videre. Jeg er enig i at det å være et aktivt medlem her kan kombineres med både jobb og andre aktiviteter:D:D:D Forøvrig vil jeg bare gratulere med en smilende kone, det er slett ikke alle forundt (NEI ROUSP, ikke egen erfaring!):D:D
 
Hehe, når en leser de siste innleggene her nå om smilende koner, egenerfaring og det som værre er så blir trådtittelen "10 på topp" fort mulig å lese på opp til flere måter. :D

Forøvrig så studerer jeg ingeniør. . Hvem det enn nå var som klarte å trekke den slutningen! :D Og de jeg ser rundt meg på ingeniørhøyskolen vil jeg stort sett ikke karakterisere som hverkem campus playboys eller playgirls. Hva jeg ser i speilet skal jeg, av respekt for Arthur, la stå ubesvart. ;)
 
Hehe, når en leser de siste innleggene her nå om smilende koner, egenerfaring og det som værre er så blir trådtittelen "10 på topp" fort mulig å lese på opp til flere måter. :D

Grisegutten! ;)

... Hva jeg ser i speilet skal jeg, av respekt for Arthur, la stå ubesvart. ;)

Ikke bare av respekt for ham, kjære deg :p


Nei, uff... Dette ble tydeligvis et useriøst innlegg... *fnise*
 
For å prøve å dra tråden tilbake on-topic, her er litt excel-fikling. Det viser seg at de 10 mest aktive brukerne på TS har over 25% av forumets totale poster!

TS.png


Hvor stor andel av hver brukers poster som faktisk har noen substans er derimot vanskelig å si.....:)
 
1048 medlemmer er vi totalt.
Så under 1% av brukerne står for 28,6% av postene.

Vi har 612 medlemmer med under 5 poster. Altså er vi 436 "aktive" medlemmer.
Fortsatt er topp 10 bare litt over 3% av brukermassen.

Og bare fordi jeg fant ut hvordan jeg fikk brukertabellen rett inn i excel:
De 100 brukerne med flest poster står for 55% av innleggene.

Facinerende med slike data som dette her. :p
 
Mine tall:
Siste bruker på topp 100 er shamal med 99 poster.
Totalt 28242 poster.
Totalt på forumet 51002 poster.
=55%

Jeg vet ikke hva som er rett, bare slang det inn i excel. :)
 
Mine tall:
Siste bruker på topp 100 er shamal med 99 poster.
Totalt 28242 poster.
Totalt på forumet 51002 poster.
=55%

Jeg vet ikke hva som er rett, bare slang det inn i excel. :)

Du må huske at om du bare kopierer rett fra nettsida vil excel registrere alt over 1000 poster som som et desimaltall, da forumsoftwaren oppgir 1000 som 1,000. Da mister du noen tusen poster....:)

Riktige tall er nesten 42000 poster for de 100 mest aktive brukerne, noe som utgjør 82,2% av totalt antall poster. Så vi har maaaange brukere som ikke er så veldig aktive.