Eneste klokka jeg kan huske å ha brukt daglig i snart seks uker. De dagene jeg har forsøkt noe annet, så ender dagen alltid med denne her. Magisk flott armbåndsur.
![]()
Da har jeg virkelig noe å strekke meg etter.Jeg ser dine 6 uker, og høyner til 5 måneder
Ellers er jeg helt enig i din statement
Vis vedlegg 419652
Rått - nå har du faktisk trioen i boks?
Takk.Rått - nå har du faktisk trioen i boks?
Sort trekker det lengste strået!
Enig. Den blå er meget, meget pen og også min favoritt....min favoritt er den blå.
Gratulerer! Jeg tror dette kan være min favoritt.
Takk. Nå er tiden dermot kommet for for neste steg: Prioriteringer aka "Kill your darlings".Jeg har skrevet det før: Du gir full gass når det kommer til klokker. Skikkelig kult!
De gærne har det godt! Grattis med flott PO.Takk. Nå er tiden dermot kommet for for neste steg: Prioriteringer aka "Kill your darlings".
De gærne har det godt! Grattis med flott PO.
Er vel en del du kan ‘kill’ blant samlingen din?
Ja, jeg vet jo sånn ca. hva du har i samlingen, og jeg er glad jeg ikke er i dine sko.
39,5mm? Spør. da datovinduet indikerer således.Meanwhile foretrekker jeg sterkt forrige generasjon, men veldig artig å se mye bilder av de nye!
Og: skulle jeg blitt One Watch Guy tror jeg muligens Speedmasteren hadde blitt solgt...
Vis vedlegg 419704
Yep!39,5mm? Spør. da datovinduet indikerer således.
Skremmende og litt imponerende, for da har du nesten en bedre oversikt enn meg.Ja, jeg vet jo sånn ca. hva du har i samlingen...