Omega Seamaster-tråden

Den er blå!!

38DDA313-DB6F-43A9-A0FB-6EF28C795EAC.jpeg
 
Selvfølgelig er den blå - nå. @Perilei @JørgenO

Duckface-Bond er avbildet med den nye blå på bildet der han står og poledancer i bassenget i smoking.

Men - i filmen som kommer om seks måneder så bærer han den nye med HVIT urskive. @Jon Henrik :)
 
Jeg husker godt den hvite Seamaster Lillehammer.
Til tross for at dette var en "idrettsklokke" og quartz (to store show-killers for meg) så hadde jeg fryktelig lyst på en. Det var en lang tid jeg lette etter en passende variant. De kom med SMP-lenke og flere gummiremmer. Gummiremmene hadde selvfølgelig OL-farvene. En meget kul gimmick.

Img313906027-800x600.jpg


Klokken er jo stilig!

8
 
Jeg husker godt den hvite Seamaster Lillehammer.
Til tross for at dette var en "idrettsklokke" og quartz (to store show-killers for meg) så hadde jeg fryktelig lyst på en. Det var en lang tid jeg lette etter en passende variant. De kom med SMP-lenke og flere gummiremmer. Gummiremmene hadde selvfølgelig OL-farvene. En meget kul gimmick.

Img313906027-800x600.jpg


Klokken er jo stilig!

8

Oj, hadde ikke sett denne fete Lillehammer klokken før.

Synes OL-klokkene vanligvis er temmelig sære. Men enig i at denne klokken var ganske stilig. Lurer på hvor mye Omega selger av OL-klokkene egentlig. De lager nye for vært OL siden de er offisiell timekeeper.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Har vi noen eiere av Omega Seamaster 300 ref. 233.30.41.21.01.001?

Fascinert av dette retro-inspirerte uret og prøvde det på hos lokal AD idag. 41 mm virker helt perfekt, og et godt supplement til min PO Chronograph 45.5 mm. Ville kjørt NATO; tabbe av omega å polere lenken. Utover det fremstår uret perfekt dimensjonert. Liker at det ikke er dato, symmetrien og den enkle funksjonaliteten og et retro-inspirert design som skjuler et høyteknologisk urverk.

Er nå muligens ferdig med Rolex-feber, og ser heller på å kjøpe en Omega nummer to.

Omega_Seamaster_300_Master_Co-Axial_Nato_regular.jpg


Omega-Seamaster-300-month-6-845x550.jpg
 
Har vi noen eiere av Omega Seamaster 300 ref. 233.30.41.21.01.001?

Fascinert av dette retro-inspirerte uret og prøvde det på hos lokal AD idag. 41 mm virker helt perfekt, og et godt supplement til min PO Chronograph 45.5 mm. Ville kjørt NATO; tabbe av omega å polere lenken. Utover det fremstår uret perfekt dimensjonert. Liker at det ikke er dato, symmetrien og den enkle funksjonaliteten og et retro-inspirert design som skjuler et høyteknologisk urverk.

Er nå muligens ferdig med Rolex-feber, og ser heller på å kjøpe en Omega nummer to.

Omega_Seamaster_300_Master_Co-Axial_Nato_regular.jpg


Omega-Seamaster-300-month-6-845x550.jpg

Er einig med deg i at det er ein nydeleg og stilrein klokke! Men personleg likar eg å ha dato, så vart til at eg såg på andre klokker.
 
  • Liker
Reaksjoner: Dr.Yes og Grendel
Er dette liksom en no-date utgave av dagens "nye" seamaster?
På noe som minner om "milanese loop"...?