Omega Seamaster-tråden

Hva tenker dere om den nye Seamaster Diver 300M ETNZ?
http://www.omegawatches.com/collection/seamaster/diver-300-m/presentation/seamaster-diver-300m-etnz
Omega-Seamaster-Chronograph-ETNZ-1.jpg

Den store reim prøve dagen er kommet :)

Hirsch Robby:

Sort Nato med blanke keepere fra TS shop'en:

Omega PO Rubber:

Kjør debatt, lenken vil alltid være foretrukket men greit å ha noe å variere mellom ;)

Du sier ingenting om det er XL(45,5) eller 42, men her er et forslag:

http://m.ebay.com/itm/GENUINE-NICE-...-BRACELET-22mm-width-/381361554762?nav=SEARCH

Takk for forslag, har vært ute å reist så har ikke fått svart før nå desverre. Jeg har tatt kontakt med finn.no selgeren for å høre hvilken type lenke det er, ny eller gammel type (jeg må ha den gammel type).

EDIT: Ser på bildene nå at det han har for salg er en 1589/858 som er til PO8500, og jeg trenger 1580/952, får lete videre :)

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Timewarp
Jeg har nylig kjøpt en SMP Bond, og broren min eier samme klokke fra før.
Når vi ser på bilder av klokka på nett har nesten alle sammen rød maling etter prikken på sekundviseren.
Men begge klokkene vi har kjøpt (hans fra 96 og min fra 02) har ingen rød maling ytterst.

Klokken jeg kjøpte har nettopp vært til service hos Swatch, og de nevnte heller ingenting om det.

Bare stusser litt, noen som vet om den ble levert med hvit tupp på noen modeller?

Jeg har nylig kjøpt en SMP Bond, og broren min eier samme klokke fra før.
Når vi ser på bilder av klokka på nett har nesten alle sammen rød maling etter prikken på sekundviseren.
Men begge klokkene vi har kjøpt (hans fra 96 og min fra 02) har ingen rød maling ytterst.

Klokken jeg kjøpte har nettopp vært til service hos Swatch, og de nevnte heller ingenting om det.

Bare stusser litt, noen som vet om den ble levert med hvit tupp på noen modeller?
De er kjent for å falme. Så vidt jeg vet var alle røde opprinnelig.

Det har jeg også lest, men jeg har vanskelig for å tro at den skal være falmet så mye at den ser hvitmalt ut?
Eller? :)

Lusk5bB.jpg

• Liker
Reaksjoner: Matrix
Et par spørsmål dere muligens kan svare på; Er det en smal sak å bytte bezel på POene, og er det noe man greit kan gjøre selv uten å skade klokken på noe vis? Ser det ligger noen filmer på YouTube, men ønsker å forhøre meg her først. Mulig dette er å banne i kirka, men det får gå. Hvor får man eventuelt kjøpt ny og original bezel, og veit noen hva det koster sånn ca.? Akkurat kjøpt en i Orange, men kunne veldig gjerne tenkt meg Liquidmetal/Ceramic også. Mye vil ha mer.. :)