Omega Seamaster-tråden

Gratulerer med ett veldig bra kjøp er min mening! ;)
Fikk du den billigere om det er lov å spørre?

Nei gadd ikke prute videre på den prisen. Hadde klokken til sjekk hos Protid nå, den er tett, går perfekt og er mest sannsynlig meget lite brukt - omtrent ikke en hairline å finne. Og den er norsk. Så jeg er fornøyd :)

• Liker
Reaksjoner: titan og fettstykket
Gratulerer @MrMstone !
Jeg er sikker på at du har gjort en god og hyggelig deal der!

@Tutto; Den SMP med bølgeskive skulle jeg tro det er mange av. Dette er jo den klassiske "Bond" modellen. De dukker opp med jevne mellomrom. Vær bare oppmerksom på at dette er en veldig populær klokke, noe som også gjør at det er mange fake-modeller av denne!

8

• Liker
Reaksjoner: MrMstone
@Tutto; Den SMP med bølgeskive skulle jeg tro det er mange av. Dette er jo den klassiske "Bond" modellen. De dukker opp med jevne mellomrom. Vær bare oppmerksom på at dette er en veldig populær klokke, noe som også gjør at det er mange fake-modeller av denne!

8

Man skulle gjerne tro det var mange av den her inne, være seg både blå og sort, men har til gode å se allverdens mange av de her inne. Det finnes flere av Electric Blue tør jeg påstå, og den nye SMPc.
Men korriger meg gjerne om jeg tar feil :)

Man skulle gjerne tro det var mange av den her inne, være seg både blå og sort, men har til gode å se allverdens mange av de her inne. Det finnes flere av Electric Blue tør jeg påstå, og den nye SMPc.
Men korriger meg gjerne om jeg tar feil :)

Det er mange ulike modeller her, men om jeg "ser bilder av samme klokke flere ganger, på flere personer" er jeg usikker på. Det skulle vært artig å hatt en undersøkelse med "Hvilke modellnumre" som finnes på TS og hvor mange det er av dem....

8

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Er en Smp med bølgeskive tidenes vanskeligste klokke å oppdrive? Hver gang jeg har lyst på en går det uker før det dukker opp noe og jeg kjøper noe annet istedet. Nå skal jeg ha en samme hvor lang tid det tar.

Noen som har en å selge?

Så tidenes vanskeligste klokke å oppdrive tar det UKER å få fatt i? :)

Hehe, uker i fler tall er lenge for noen som bare går hjemme om dagen. Det er vel mere jeg som har falt for fristelsen av noe annet før det dukket opp en.

Kjøpte en bond seamaster fra wus i går som vente pølse til det dukker opp en Electric blue.

Noen som vet om man kan få tak i en "Rubber B"/gummirem til denne Omega Seamaster ATen? Var innom Protid, men de sa det ikke finnes? Vet jo at det finnes til feks PO. Vil en slik passe?

• Liker
Reaksjoner: Agassiz
Noen tanker rundt denne? Er ikke så stødig i å spotte fake, så greit å sjekke her først :D

http://forums.watchuseek.com/f29/fs...ional-36mm-2253-80-electric-blue-2023385.html

Fake er den sikkert ikke, men det spørs om du egentlig har lyst på en 36mm-utgave av denne klokken. Det blir veldig smått, selv om det tydeligvis fungerer for engelske prinser (hvis jeg husker riktig) :)

Dyr er den også, asking price blir oppunder 10.000 kroner og det er før du har shippet den hjem og betalt moms. (Riktignok er det stort prutningsmonn her.) Og det du sitter igjen med da er en noe sliten og liten variant av electric blue, uten boks og papirer, sannsynligvis med servicebehov (3,5 kNOK) og med feil lenke for modellen (der de polerte områdene i tillegg er børstet ned).

Stay away, sier jeg :) Og lykke til videre med jakten, dette er fantastiske klokker.

Edit: Når jeg kaller den dyr er det nettopp fordi det er den mindre attraktive 36mm-utgaven i tillegg til det andre jeg nevner. Det kan for øvrig godt hende at denne modellen kom med bond-lenke originalt, tidlige utgaver av fullsize-utgaven gjorde i hvert fall det. Men da er det oppgitte modellnummeret feil.

Jeg så det var den lille utgaven, jeg tenkte den som en gave til dama. Jeg ville også bruke service og mangel på papirer til å kutte ned prisen en del. Får se hva det blir til.

Som gave til dama egner den seg nok mye bedre ja. Litt googling forteller meg forresten at 2053.80.00 er det riktige modellnummeret for en mid-size electric blue på bond-lenke.

• Liker
Reaksjoner: Monster113