Omega Seamaster-tråden

Nydelig PO! Du får lov å gi meg et heads up om denne tar retning mot K/S og flipp :) @Matrix

Hehe, skal prøve og vente 5 min denne gangen :p:p:p Men seriost - 'Im in love':eek: Er så glad jeg har kommet tilbake til Seamaster 'famillien'..Fortsatt savner eksen min..
25982000-20_zpstl6xdfoa.png
[/URL][/IMG]
 
Redigert av en moderator:
Master CoAxial

Hei,

Hvor mye vil man kunne anta at bruktmarkedet er villig til å betale for en 1 år gammel SM300 Master C. i stål?
 
Hei,

Hvor mye vil man kunne anta at bruktmarkedet er villig til å betale for en 1 år gammel SM300 Master C. i stål?

Jeg kan ikke huske å ha sett noen annonsert til salgs i Norge (hvis man ser bort i fra nye + Luxuswatches fra Sverige), så det er vanskelig å vite sikkert. Jeg har inntrykk av at den fortsatt er en kurrant modell som selger greit nytt, så jeg vil tro at kjøperne finnes, og at du ikke skal så veldig langt under nypris før noen biter på. Ser at den ligger ute til 40.000 på Urverket, så markedet starter vel et stykke under det, men her er det bare en måte å finne det ut på: Legge ut med forsiktig rabatt, og så se skambudene tikke inn. :)
 
Jeg beholder de jeg har, hvis noen leser gamle tråder var det et medlem som hadde som mål å skaffe seg alle seamastere med sverdvisere. Han gav opp og flyttet til USA:mrgreen:
 
  • Liker
Reaksjoner: Guest571
Meget glad for at denne kom tilbake frå over 1måneds SPA opphold igår.
Liker den faktisk bedre nå enn før eg leverte den inn.
Pause fra klokker er like greitt som flippingz...






God helg folkens.
Nyt den!

Mvh
-Oddemann-
 
  • Liker
Reaksjoner: titan og Preacher
Hei,
håper en av dere kan hjelpe meg litt med et problem jeg har opplevd på min Omega Seamaster 2500. Kjøpte denne ny i 2012. (lurer på om det er en c versjon)

i det siste synes jeg den har begynt å gå litt sakte og i dag hadde den plutselig stoppet opp rundt kl 1100. Jeg bruker klokken hver dag og tenker da at gangreserven bør være god nok til å ikke stoppe om den ikke trenger service allerede?
Har opplevd dette en gang tidligere også for noen måneder siden, men da tenkte jeg ikke noe mer over det. Sitter en del rolig for tiden da jeg er i en eksamensperiode, men det bør da lade seg opp nok fordet?

håper noen kan gi meg svar på dette og om jeg eventuelt bør få den inn på service.


Mvh Marius
 
Kan være service er lurt. Enkelte co-axial urverk trenger litt mer olje enn det som var tiltenkt. Dette var vel mest tilfelle med de eldste. 2012 er nyere enn det, så det er litt rart. Uansett så virker det som at symptomene sier service.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Liern
okei
Kan være service er lurt. Enkelte co-axial urverk trenger litt mer olje enn det som var tiltenkt. Dette var vel mest tilfelle med de eldste. 2012 er nyere enn det, så det er litt rart. Uansett så virker det som at symptomene sier service.

8
okei, tusen takk for svar:) får vel ta den med på service
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Hei,
håper en av dere kan hjelpe meg litt med et problem jeg har opplevd på min Omega Seamaster 2500. Kjøpte denne ny i 2012. (lurer på om det er en c versjon)

i det siste synes jeg den har begynt å gå litt sakte og i dag hadde den plutselig stoppet opp rundt kl 1100. Jeg bruker klokken hver dag og tenker da at gangreserven bør være god nok til å ikke stoppe om den ikke trenger service allerede?
Har opplevd dette en gang tidligere også for noen måneder siden, men da tenkte jeg ikke noe mer over det. Sitter en del rolig for tiden da jeg er i en eksamensperiode, men det bør da lade seg opp nok fordet?

håper noen kan gi meg svar på dette og om jeg eventuelt bør få den inn på service.


Mvh Marius

Dersom du kjøpte den ny i 2012 så burde du dra til butikken du kjøpte dem og forklare dette.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Liern