Omega Seamaster-tråden

Skutt med mobil i dag. Liker enkeltheten i denne klokka. :)

11093084_403544979826094_419303399_n.jpg

• Liker
Reaksjoner: miczer
Må si jeg er meget godt fornøyd med denne. Har dog begynt å leke med tanken om en Electric Blue også, da den og ser uforskammet bra ut!

PO 45.5 på 'Pam' reim

Hadde en pam homage liggende i skuffen. Tenkte 'why not' og satt reimen på PO'n. Alltid gøy og bytte litt!
20150408_181348_zpsomwmedox.jpg
[/URL][/IMG]

Nydelig PO! Du får lov å gi meg et heads up om denne tar retning mot K/S og flipp :) @Matrix

Hehe, skal prøve og vente 5 min denne gangen :p:p:p Men seriost - 'Im in love':eek: Er så glad jeg har kommet tilbake til Seamaster 'famillien'..Fortsatt savner eksen min..
25982000-20_zpstl6xdfoa.png
[/URL][/IMG]

Redigert av en moderator:
Master CoAxial

Hei,

Hvor mye vil man kunne anta at bruktmarkedet er villig til å betale for en 1 år gammel SM300 Master C. i stål?

Hei,

Hvor mye vil man kunne anta at bruktmarkedet er villig til å betale for en 1 år gammel SM300 Master C. i stål?

Jeg kan ikke huske å ha sett noen annonsert til salgs i Norge (hvis man ser bort i fra nye + Luxuswatches fra Sverige), så det er vanskelig å vite sikkert. Jeg har inntrykk av at den fortsatt er en kurrant modell som selger greit nytt, så jeg vil tro at kjøperne finnes, og at du ikke skal så veldig langt under nypris før noen biter på. Ser at den ligger ute til 40.000 på Urverket, så markedet starter vel et stykke under det, men her er det bare en måte å finne det ut på: Legge ut med forsiktig rabatt, og så se skambudene tikke inn. :)