Omega Seamaster-tråden

Men denne kan jo også funke :)

Skjermbilde.JPG

Sjekker du pris på den @JørgenO ?

Må si jeg er enig. Nå har jeg 2531 modellen og den er veldig vanedannende. Velbalansert og svært komfortabel. Har brukt litt tid på å venne meg til lenka på 20-20, da jeg foretrekker 20-18 eller 20-16, men det begynner å funke ;)Vis vedlegg 63031

Pen 2531!
Jeg foretrekker egentlig 20-18 - både utseendemessig og mtp komfort - men smp-lenka fungerer utrolig bra i 20-20. Ble også ti ganger bedre etter lås med mikrojustering ble montert. :)

Fotor_150606981643695.jpg

Har en speedmaster professional, kjøpte akkurat en di-modell rallye og en hirsch heavy calf brown. Noen tips til andre reimer jeg burde kjøpe? Noen som har erfaring med hirsch curved reimer? :)

Omega smp + Everest?

Tildigere i år gjorde jeg et forsøk med å montere en Everest (subc) på en Smpc. Lang historie kort, den passer perfekt på - noe som bildene viser - men "lippen" på undersiden er for kort og gjør at den vrir seg "oppover" når den kommer på hånden. Montasje krevde i tillegg 1.2mm baretter.

Tldr; funker ikke bra.

Fotor_150891910583966.jpg
Fotor_150891913899624.jpg

• Liker
Reaksjoner: seikoskar
Etter å ha montert lås med microjustering på PO tidligere i uken har jeg gjort meg følgende observasjoner:
+Gjør det enkelt å hele tiden ha perfekt justert lenke.
- Gjør at jeg hele tiden justerer låsen for å ha perfekt lenke:oops:

5C982D99-E5E7-43D3-9BDE-13FE9A5DC783.jpeg

Kom over en rimelig 1610 lenke på ebay. Etter litt overhaling ble denne veldig fin. Passer perfekt på seamasteren min. Jeg synes den orginale bond lenken er utrolig flott. Men den passer meg ikke stilmessig. Ble litt mer tool watch med denne nye lenken.

Redigert:
Vis vedlegg 67787

Kom over en rimelig 1610 lenke på ebay. Etter litt overhaling ble denne veldig fin. Passer perfekt på seamasteren min. Jeg synes den orginale bond lenken er utrolig flott. Men den passer meg ikke stilmessig. Ble litt mer tool watch med denne nye lenken.
Herlig kombo dette. Er de tynne leddene også børstet (som på seamaster gmt)?