Omega Seamaster-tråden

Noen som har erfaringer med Hirsch gummirem og Omega gummirem?
Hvordan er komforten mellom disse?
Pris forskjellen er jo drastisk så blir vel Hirsch om ikke noe dukker opp på k/s. Er jo også salg har jeg fått med meg på Hirsch, men om Omega remmene er verdt prisen så får vi heller se...

Noen som har erfaringer med Hirsch gummirem og Omega gummirem?
Hvordan er komforten mellom disse?
Pris forskjellen er jo drastisk så blir vel Hirsch om ikke noe dukker opp på k/s. Er jo også salg har jeg fått med meg på Hirsch, men om Omega remmene er verdt prisen så får vi heller se...
Hirsch Robby er definitivt den beste gummi reima jeg har prøvd.

• Liker
Reaksjoner: EspenK
Noen her som har grei koll på serienummer og kan si noe om når en OSPO 45,5mm cal. 8500 med serienummer 8630**** er produsert?

Hei!

Er det noen som har erfaring med både Seamaster Professional og Seamaster Professional Chrono?
Jeg vurderer en av de, men lurer på hvordan chrono utgaven bærer, den virket nokså tykk når jeg så på den i butikken (utgaven med wave mønster i skiva). Er en kronograf dyrere å ha på service?

Hvilken av de to ville du selv valgt hvis pris ikke er et kriterie?

Må dra denne tråden opp igjen.

image.jpeg

Fikk denne gummireimen fra ebay i dag, og synes den så veldig bra ut på klokken. Problemet er at kvaliteten virker heller laber, så myk at den ikke ligger helt inntil klokken (selv om det kan se sånn ut på bilde). Vil gjerne ha en som ser lik ut, men av høyere kvalitet enn denne til 200. Forslag?

Fikk denne gummireimen fra ebay i dag, og synes den så veldig bra ut på klokken. Problemet er at kvaliteten virker heller laber, så myk at den ikke ligger helt inntil klokken (selv om det kan se sånn ut på bilde). Vil gjerne ha en som ser lik ut, men av høyere kvalitet enn denne til 200. Forslag?

OEM :)

• Liker
Reaksjoner: Friks og Preacher
Er det noen som vet hva slags størrelse jeg trenger på skrutrekkeren for å fjerne lenkeledd på en seamaster? Isteden for å kjøpe hele Bergeon settet med ni trekkere så klarer jeg meg med en, hvis jeg vet størrelsen :)