Omega Seamaster-tråden

Hva var det du ikke likte og som gjorde at du solgte? Var det komforten, designe eller noe annet?
Jeg blir liksom aldri helt dus med Omega, har hatt 4-5 stykker og de vokser liksom aldri på meg. Det er nok en preferansesak. Med det sagt så er det en nydelig skive på den, kanskje en av de mest spesielle i den prisklassen. Den bærer som Omegaer flest, ganske stort - uten at det er noen dealbreaker for min del da jeg har 19-20cm håndledd.
Minuset for min del var den grønne bezelen, den hadde vært mye finere med stålbezel i mine øyne og at lenken ikke er helt oppe og nikker. Pen, men manko på mikrojustering trekker ned.
Oppsummert så kjøpte jeg den meget billig på salg for å prøve, og solgte den ditto billig videre etter 3-4 uker da jeg skjønte at det ikke ble en stayer.

Veldig, veldig flott!
For min del er jeg litt usikker på størrelsen, en tanke stor, men super bærekomfort!
Bua glass uten AR på utsiden er en høydare.
Stor forskjell ift standard med dato, kjeramikkskive/-bezel og røde detaljer.
IMG_0049.jpeg
IMG_0047.jpeg
IMG_0046.jpeg
IMG_0048.jpeg

Neimen, Omega! De fortsetter å fyre av lekrebisker. Stille denne gangen
IMG_0478.jpeg
IMG_0476.jpeg
IMG_0477.jpeg

The lacquered turquoise dial is accentuated with a black gradient effect and features facetted hands and hour markers with a grey PVD treatment and white Super-Luminova. The OMEGA logo and date window are also grey PVD treated, matching the transferred wordings in grey and turquoise.

Neimen, Omega! De fortsetter å fyre av lekrebisker. Stille denne gangen
Vis vedlegg 386633Vis vedlegg 386634Vis vedlegg 386635

The lacquered turquoise dial is accentuated with a black gradient effect and features facetted hands and hour markers with a grey PVD treatment and white Super-Luminova. The OMEGA logo and date window are also grey PVD treated, matching the transferred wordings in grey and turquoise.
De må jo ha en "Tiffany dial" de også, rart de kom så sent til festen.