GrimReaper
Støttemedlem
Solgt den. Var ikke noen god match her. Og den jeg hadde var den grønne.Fornøyd med klokken? Vurder å kjøpe en slik i grønn.
Solgt den. Var ikke noen god match her. Og den jeg hadde var den grønne.Fornøyd med klokken? Vurder å kjøpe en slik i grønn.
Hva var det du ikke likte og som gjorde at du solgte? Var det komforten, designe eller noe annet?Solgt den. Var ikke noen god match her. Og den jeg hadde var den grønne.
Jeg blir liksom aldri helt dus med Omega, har hatt 4-5 stykker og de vokser liksom aldri på meg. Det er nok en preferansesak. Med det sagt så er det en nydelig skive på den, kanskje en av de mest spesielle i den prisklassen. Den bærer som Omegaer flest, ganske stort - uten at det er noen dealbreaker for min del da jeg har 19-20cm håndledd.Hva var det du ikke likte og som gjorde at du solgte? Var det komforten, designe eller noe annet?
De må jo ha en "Tiffany dial" de også, rart de kom så sent til festen.Neimen, Omega! De fortsetter å fyre av lekrebisker. Stille denne gangen
Vis vedlegg 386633Vis vedlegg 386634Vis vedlegg 386635
The lacquered turquoise dial is accentuated with a black gradient effect and features facetted hands and hour markers with a grey PVD treatment and white Super-Luminova. The OMEGA logo and date window are also grey PVD treated, matching the transferred wordings in grey and turquoise.
Men i motsetning til Tiffany-skiven, var jo denne fra Omega fin.De må jo ha en "Tiffany dial" de også, rart de kom så sent til festen.
Enig.Men i motsetning til Tiffany-skiven, var jo denne fra Omega fin.
La ikke merke til det før du nevnte det, så pokker ta degDet som er krise med Aqua Terra er viserne! Hvorfor er pilen på den ene kuttet av. Usymmetrisk og det gjør vondt i øynene. Vær så snill ingen flere bilder![]()