Nye modeller 2015

Ingen begeistring her i gården. Da håper jeg på flere skivevalg til Datejust 2.
 
Hade hoppats på ny stål Gmt med pepsi becel, Yacht mastern e ju klart finast men riktiga män jäser inte på nån fiske båt.
 
YM var overraskende, får ikke helt bestemt meg. Den var tøff, men kunne gjerne hatt et annet datohjul som nevnt tidligere i tråden, sort med rose tall :)
Problemet er hvor mye over 200K det blir...

Hvis jeg blir 67 år, skal jeg belønne min pensjonisttilværelse med en 2015 modell Cellini :)
 
Redigert:
Veldig kult, de har fått en gullklokke til å få et røft utseende uten å miste bling-faktoren. Veldig, veldig kul.

Bare synd med prisen :rolleyes:

11055703_807278376021418_1613079391_n.jpg
 
11055703_807278376021418_1613079391_n.jpg

Feiende flott. Mitt eneste problem med dette er navnet..
Tekst på skive i seg selv er en utfordring og jeg kan ikke dasse rundt med Yachtmaster på armen. Det er ikke rettferdig hverken for meg eller for en Yacht...
 
Feiende flott. Mitt eneste problem med dette er navnet..
Tekst på skive i seg selv er en utfordring og jeg kan ikke dasse rundt med Yachtmaster på armen. Det er ikke rettferdig hverken for meg eller for en Yacht...

Bare å kjøpe seg en liten jolle og kapteinslue det, så er du i havn. :eek:

latest
 
Ikke så begeistret for nye YM, men synes de virkelig har fått til proporsjonene til den nye DD. DD II er det noe snålt med, mens DD i 36 mm blir litt liten...

Kribler litt i rognepåsan av denne... Ikke at jeg tror jeg kommer til å bruke CHF 35800 på en Rolex før jeg er pensjonist, men da vil jeg sikkert ha den i gult gul :p

Rolex_Day_Date13-700x468.jpg
 
Likte ikke noen ting ved den nye YM første gang jeg tittet på bilder, men etter snaut to døgn med titting så har den vokst på meg... ikkje bra. Den er jo så blodharry som man får det, men jeg tror jeg digger den nå.

Bra den er i gull og er priset utenfor for min del. At gummireimen ikke kan stilles i lengden (på grunn av metallplaten inni) og at må man må velge mellom 6 lengder når man kjøper den, gjør vel at det ikke bare bare er å hanke inn en brukt. Må vist kjøpe en ny gummireim hvis man må bytte lengde...

Rolex-Yacht-Master-116655-268655-Everose-Gold-Ceramic-aBlogtoWatch-20.jpg
 
Redigert:
Likte ikke ingen ting ved den nye YM første gang jeg tittet på bilder, men etter snaut to døgn med titting så har den vokst på meg... ikkje bra. Den er jo så blodharry som man får det, men jeg tror jeg digger den nå.

Bra den er i gull og er priset utenfor for min del. At gummireimen ikke kan stilles i lengden (på grunn av metallplaten inni) og at må man må velge mellom 6 lengder når man kjøper den, gjør vel at det ikke bare bare er å hanke inn en brukt. Må vist kjøpe en ny gummireim hvis man må bytte lengde...

Rolex-Yacht-Master-116655-268655-Everose-Gold-Ceramic-aBlogtoWatch-20.jpg

Det samme ser ut til å skje med meg, begynner å like den vesentlig bedre etter at det har modnet litt. Kan imidlertid ikke se for meg at den hadde sett bra ut PÅ meg uten at jeg helt hadde byttet stil både på jobb og privaten, men det er kanskje like greit gitt pris og irritasjonsmomenter med gummireimen.
 
Likte ikke ingen ting ved den nye YM første gang jeg tittet på bilder, men etter snaut to døgn med titting så har den vokst på meg... ikkje bra. Den er jo så blodharry som man får det, men jeg tror jeg digger den nå.

Bra den er i gull og er priset utenfor for min del. At gummireimen ikke kan stilles i lengden (på grunn av metallplaten inni) og at må man må velge mellom 6 lengder når man kjøper den, gjør vel at det ikke bare bare er å hanke inn en brukt. Må vist kjøpe en ny gummireim hvis man må bytte lengde...

Rolex-Yacht-Master-116655-268655-Everose-Gold-Ceramic-aBlogtoWatch-20.jpg

Her må man bruke sitatfunksjonen taktisk for å gjengi dette lekre støkket så mange ganger som mulig. Fikk fot for denne umiddelbart da jeg så den. Har ikke vært så erkebegeistret for YM tidligere (bortsett fra at all Rolex er god Rolex), men nå er den plutselig på topp tre. For meg er den en perfekt kombo av stealth og bling. Alle de sorte detaljene demper det røde gullet akkurat passe.