Nye modeller 2015

Medlem
1. feb. 2011
Innlegg
416
Sted
Oslo
Hva synes folket?

m228206-00041557151857767KFN



new-yacht-master-m116655-00011571175855444soV
 
Helt ok release. Håper den gummi reimen blir å kjøpe til sub osv.. :) ser bra ut det nye urverket også.
 
@Nillo87, kassen til YM er helt forskjellig ift Sub. Gummien passer nok ikke Sub.

-------
Blir spennende å se prisen på den nye gummi-YMen. Ikke fan av gummi - litt for Hublot-aktig med gummirem. Jeg ville nok satt en skinnrem på den.

Synes ellers det er bra at Rolex fokuserer mer på YM. YM har vært underestimated.
 
Redigert av en moderator:
Har aldri vært begeistret for YM-bezelen, men synes forsåvidt denne er en av de bedre.
Den day-daten synes jeg er helt nydelig. Men i platinum og gull blir dessverre prisene out of my league.
 
I og med at endene på gummrien ikke er kurvet etter kassen, kan det vel hende den vil passe på andre kasser? Men er vel uaktuelt hvis den ikke kan skaffes uten stålspenne uansett...
 
Nydelig YM. Er på en måte glad for at det ikke kom en ny GMT e.l. Nå blir det hvertfall litt mer kapital på klokkekontoen. :mrgreen:
 
Etter min gedigne skuffelse over Rolex i år så har jeg fått summet meg litt og synes den nye Yachtmasteren er virkelig lekker. Tror det kunne blitt sommerklokke numero uno! :D

Day-daten er ikke mindre enn stygg desseverre. Den tapisserie-dialen ser rett og slett ikke ut!
 
[video=youtube;qZyblz4NQWE]https://www.youtube.com/watch?v=qZyblz4NQWE&socialid=facebook%3Anew-yacht-master[/video]